حضور بازیگران سینما و تئاتر در کوارتت کاسته

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کوارتت کاسته طی دو شب اجرا در تالار رودکی میزبان هنرمندان موسیقی، تئاتر و سینما بود.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در این اجرا که توسط انجمن موسیقی ایران در روزهای ۶ و ۷ خردادماه در تالار رودکی برگزار شد ، کوارتت کاسته کنسرت خود را با حضور هنرمندان موسیقی ، تئاتر و سینما اجرا کردند که یکی از نکات بارز این اجرا حضور هنرمندان تئاتر و سینما بود به طوری که در دومین شب این اجرا در کنار هنرمندان موسیقی چون نادر مشایخی و کریستف رضاعی، هوشیار خیام، هما روستا، پیمان قاسم‌خانی، بهاره رهنما، حمید افشار کارگردان تئاتر و امید روحانی به تماشای این کنسرت نشستند.

در این اجرا همچنین رئیس انستیتو گوته آلمان در ایران، کاردان اول سفارت اتریش، ترانه یلدا معمار برجسته کشورمان ، گلی امامی و … نیز حضور داشتند.

در این اجراها کوارتت کاسته متشکل از احسان صدیق(گیتار الکتریک)، مازیار یونسی(پیانو، آوا)، پیتر سلیمانی پور(ساکسوفن، کلارینت) و روزبه فدوی(درامز) موسیقی خود را که مبتنی بر خلاقیت گروهی و انفرادیِ اعضایش است و اجراهای آن از ریتم های محلی تا فضاهای های آزاد را شامل می گردد را به مخاطبانشان عرضه کردند.

کوارتت کاسته در اواخر سال ۹۱ به همت احسان صدیق تشکیل شد. این گروه با بهره گیری از موسیقی جاز دهه ۷۰ میلادی و بداهه نوازی مختص به خود سعی دارد بیان تازه ای از موسیقی قرن ۲۱ را به مخاطبان خود معرفی کند.
 

انتهای پیام/

گزارش تصویری


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.