حضور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه علم تا عمل

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه و جشنواره علم تا عمل در قالب غرفه ای با ۳۳ طرح و ۲۲ شرکت رایانه‌ای در این رویداد حضور یافته است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بنیاد به دلیل نقش مهم و محوری در زمینه صنعت گیم به عنوان میهمان ویژه در سومین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل، فناوری و تجاری سازی در عرصه ملی که به مناسبت هفته دولت زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود، حضور یافت .

بنیاد ملی بازی های رایانه ای با ۲۲ شرکت از بازی سازان در این نمایشگاه و جشنواره حضور یافته که از این تعداد می توان به ارایه بازی های رایانه ای “شعبان”، “شکست حصرآبادان” با موضوع حماسه (شکست حصر آبادان) “و”رسالت نوح” اشاره کرد .
بازی رایانه ای “شعبان” علاوه بر نمایش در غرفه بنیاد ملی بازی رایانه ای در قالب طرح ویژه طرح های برتر  کشوری نمایش داده شده و از اقبال مناسبی برای انتخاب طرح های ملی منتخب برخوردار است.

گروه بازی ساز استان قم نیز  بازی رایانه ای “رسالت نوح ” که در جشنواره ایده های قرآنی جزو برترین ها قرار داشت را در غرفه بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای علاقه مندان صنعت گیم ارایه کرده است.

همچنین شرکت سرای ربات سازان پارسی با حضور در غرفه بنیاد ملی بازی های رایانه ای، طرح بازی رایانه ای در برنامه کمک درسی مدارس را به نمایش گذاشته است. این بازی آنلاین به دانش آموزان این امکان را می دهد تا با استفاده از بازی های رایانه ای مورد  آموزش قرار گیرند.

همچنین طرح های صنعتی _ آموزشی از جمله “شبیه سازی آموزش پرواز” و”شبیه ساز آموزش رانندگی” در این نمایشگاه شرکت داده شده است.
بازی های حرکتی “صاعقه”، “گوی و میدان” و”مربی ورزش” از دیگرمحصولات ارایه شده درغرفه بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نمایشگاه و چشنواره علم تا عمل به شمار می رود.

جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل از ۱۳ تا ۱۶ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپاست./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.