نمایشگاه‌های استانی به بازار بازی‌های رایانه‌ای داخلی رونق می‌بخشند

تولیدکننده بازی رایانه‌ای “سیاووش” گفت که نمایشگاه‌های بازی رایانه‌ای در تبیین و معرفی تولیدات داخلی به خانوده ها کمک می‌کند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حسن مهدی اصل ، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های بازی های رایانه ای فرصتی است تا مخاطبان بدون واسطه با محصولات رایانه ای آشنا شوند، افزود: آشنایی خانواده ها با بازی های ایرانی و همچنین رده بندی سنی محصولات گیم  را می توان از بهترین دستاوردهای نمایشگاه ها دانست.

این تولید کننده بازی های رایانه ای با یاد آوری اینکه برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران توانست تا حد زیادی پاسخگوی نیاز های مخاطبان و تولیدکنندگان بازی باشد ،گفت: ارایه محصولات گیم در نمایشگاه ها ی گوناگون موجب سودآوری  بخش تولید خواهد شد .

تولید کننده بازی رایانه ای “سیاووش”گفت : با حضور تولیدکنندگان گیم در نمایشگاه های گوناگون و تبادل نظر فعالان این عرصه فرآیند تولید در مسیر ارتقا قرار می گیرد و همین امر موجب رشد تولیدات رایانه ای و ورود ایده های نو به بازار گیم می شود.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای تا کنون دو نمایشگاه استانی در مازندران و خراسان رضوی برپا کرده و برگزاری این رویداد را در دیگر نقاط مختلف کشور در برنامه دارد./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.