حضور دختران در رشته مکانیک آری یا خیر؟

۲۱اردیبهشت،

در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه امیرکبیر مطرح می گردد:

یکی از موضوعات این همایش بررسی حضور دختران در صنعت است که در حال حاضر فارغ التحصیل یا در حال تحصیل در رشته مهندسی مکانیک می باشند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران ؛ابوالفضل عبدالملکی دبیر اجرایی سومین دوره هفته مهندسی ساخت و تولید دانشگاه امیرکبیر گفت:پایه ریزی در خصوص برگزاری این برنامه از اوایل بهمن سال ۹۰ آغاز شد و تا کنون ادامه داشت که در این راه با مشکلات متعددی مواجه بودیم اما موفق شدیم این همایش را با پتانسیل بالا اجرا نماییم .

 وی افزود:در کنار سمینارهاوکارگاه های برگزار شده نمایشگاه نیز توانستیم برگزار کنیم که ارتباط دانشجویان با صنعت برقرار شود.

عبدالملکی در خصوص مشکلات برگزاری برنامه هفته مهندسی ساخت و تولید گفت: به سبب اینکه دانشجو بودیم ارتباط با صنعت نداشتیم که با همکاری دو تن از اساتید این مشکل مرتفع شد.

وی ادامه داد: هر همایشی که در سطح دانشجویی برگزار می گردد نیاز به حمایت مالی دارد که انجمن علمی در این زمینه همکاری فراوانی با ماداشت.

عبدالملی تصریح کرد: همایشی که در چند روز آینده سمینار و کارگروه های تخصصی برگزار می گردد  به وسیله یک تیم کاملا دانشجویی فراهم شده است که حمایت اساتید را به همراه داشت.

وی خاطر نشان کرد:یکی از موضوعات این همایش بررسی حضور دختران در صنعت است که در حال حاضر فارغ التحصیل یا در حال تحصیل در رشته مهندسی مکانیک می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.