حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادای دین مردم به امامت و ولایت

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: حضور پرشور مردم علی‌رغم شرایط سخت جوی بر همگان محرض است و اینکه مردم برای بار دیگر احساس تعهدی را در ادای دین خود نسبت به مقام ولایت، انقلاب، شهدا و امامشان دارند و برای بار دیگر این مسئله را به اثبات برسانند.

“صدیقه شاکری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران طی ۳۵ سال اخیر اظهار داشت: موفقیت در زمینه‌های علمی، هسته‌ای، هوافضا، صنعتی، دفاعی و امنیتی و… از سوی نخبگان و دانشمندان جمهوری اسلامی ایران مسئله‌ای است که در تمام دنیا از آنها به عنوان شاخصه‌های پیشرفت کشور بعد از انقلاب یاد می‌کنند.

وی به عدم حضور جوانان ایرانی در جنگ تحمیلی و عرصه مبارزاتی به عنوان تجارب بزرگ انقلابی در طول ۳۵ سال اشاره و تصریح کرد: استفاده و تبعیت جوانان از فرامین “مقام معظم رهبری” و پیگیری آرمان‌های امام راحل در تمامی این دوران، نشان از دستاوردهای بزرگ و مهم انقلاب اسلامی است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به پیام ملت ایران در سی‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در روزهای حماسی کشور علی‌رغم تبلیغات منفی دشمنان بر همگان محرض است و قطعا مردم در سی و پنجمین سالروز انقلاب، برای بار دیگر احساس تعهد خود را در ادای دینی که  نسبت به مقام ولایت، انقلاب، شهدا و امامشان دارند،  نشان می‌دهند.

این فعال سیاسی  به حضور حتمی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: مردم برای بار دیگر با حضور خود در صحنه، مشتی دیگر به دهان دشمنان خواهند زد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.