حضور طیف‌های مختلف در انتخابات احترام به همه سلیقه‌هاست

۲۳م اسفند ،

مسئول بسیج دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه ریاست جمهوری اسلامی ایران جایگاه با اهمیتی است که کمتر کسی تمام شاخصه‌ها را برای به دست‌گیری این مسئولیت دارد، گفت: حضور طیف‌های مختلف در انتخابات می‌تواند سلایق گوناگون را اقناع کرده و حضور حداکثری را سبب شود.

مهدی قلی‌نژاد مسئول بسیج دانشگاه امام صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز،‌ دربارهٔ شرایط انتخاب رئیس‌جمهور اصلح گفت: مقام معظم رهبری ویژگی‌های رئیس جمهور کارآمد را در دوره‌های قبل تبیین کرده‌اند و در آینده نیز قطعا در این مورد سخن خواهند گفت.
وی با بیان اینکه کاندیدای ریاست ‌جمهوری باید معتقد به نظام و اهل دیانت و تقوا باشد، تصریح کرد: کسی که می‌خواهد سکان امور اجرایی کشور را به دست بگیرد باید توان تحلیل مسائل مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی، ‌اجتماعی و سیاسی را در عرصه‌های داخلی و خارجی داشته باشد و این مهم باید در سوابقش دیده شود.

قلی‌نژاد شجاعت را یکی دیگر از شاخصه‌های رئیس دولت عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور باید توانمندی مقابله با انواع مشکلات و تحریم‌ها را داشته باشد تا بتواند کشور را از مسیرهای سخت به سلامت عبور دهد.

مسئول بسیج دانشگاه امام صادق(ع) به تعدد کاندیداها در انتخابات ۹۲ اشاره کرد و بیان داشت: حضور طیف‌های مختلف در انتخابات می‌تواند سلایق گوناگون را اقناع کرده و حضور حداکثری را سبب شود.

وی با بیان اینکه تعدد کاندیداتوری ممکن است از سوی دیگر انتخابات را به دور دوم بکشاند، تصریح کرد: البته هر شخصی که اعلام کاندیداتوری می‌کند لزوما وارد عرصه انتخابات نمی‌شود، چرا که شورای نگهبان با در نظر گرفتن قوانین و مقررات انتخاباتی بهترین‌ها را تایید کرده و وارد فضای انتخابات می‌کند.

قلی‌نژاد با تاکید بر این مسئله که در نهایت این مردم می باشند که فرد اصلح را انتخاب می‌کنند، خاطرنشان کرد: ریاست جمهوری اسلامی ایران جایگاه با اهمیتی است که کمتر کسی می‌تواند تمام معیارها و شاخصه‌ها را برای به دست‌گیری این مسئولیت دارا باشد، لذا این مردم می باشند که با در نظر گرفتن مسائل و مشکلات جامعه فرد اصلح را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.