مراقب باشیم در آستانه انتخابات با حاشیه‌سازی آب به آسیاب دشمن نریزیم

۱۱خردادماه،

دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت گفت: در این مدت باقیمانده به انتخابات با پرداختن به حواشی، آب به آسیاب دشمن نریزیم و با وجود گرایش‌ها و سلیقه‌های سیاسی مختلف، منافع و مصالح نظام را خدشه‌دار نکنیم.

مهدی امیریان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ اهمیت انتخابات ریاست جمهوری آتی اظهار داشت: انتخابات به عنوان نماد مردم‌سالاری که یکی از مهمترین شاخصه‌های هویت انقلاب اسلامی است، دارای اهمیت است و مردم از این طریق بتوانند با حضور خود بازهم بر گفتمان اصلی انقلاب صحه بگذارند.

وی با بیان اینکه برخورد منطقی کاندیداهای رد صلاحیت شده، نشان از بلوغ سیاسی نظام دارد؛ گفت: وجود سلایق مختلف در میان کاندیداها که در چارچوب نظام در حال فعالیت می باشند، می‌تواند زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد . رفتار و عکس‌العمل کاندیداهای رد صلاحیت شده در جامعه بسیار مثبت و قابل قبول بود.

امیریان به نقش دانشجویان در افزایش مشارکت حداکثری در جامعه اشاره و تصریح کرد: گروه‌های پیشرو سیاسی و دانشگاهی می‌توانند با حضور خود در انتخابات، تبلیغات فتنه‌انگیزانه بیگانگان را که درصدد کاهش مشارکت مردم در این عرصه می باشند، خنثی سازند که این مسئله نیازمند حضور پرشور  این قشر تاثیرگذار است.

وی افزود: دانشجویان باید برای مصونیت بخشی و تقویت حیثیت جمهوری اسلامی ایران، انتخابات این دوره را با اهمیت بدانند و از طریق مشارکت در انتخابات علاوه بر تحقق منویات رهبری در ایجاد حماسه سیاسی دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند.

دبیر سابق تحکیم وحدت در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است در این مدت باقیمانده به انتخابات  با پرداختن به حواشی، آب به آسیاب دشمن نریزیم و با وجود گرایش‌ها و سلیقه‌های سیاسی مختلف، منافع و مصالح نظام را خدشه‌دار نکنیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.