حضور مخفیانه پسر قلعه‌نویی در تیم فوتبال پارسه تهران!

سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران از ماجرای جالب حضور پسر قلعه‌نویی در این تیم صحبت کرد.


به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،بهمن عابدینی ، در خصوص شرایط تیم فوتبال پارسه تهران اظهار داشت: ما تمرینات خود را اواسط تیر ماه آغاز کردیم و تاکنون ۹۰ درصد تیم را بسته‌ایم و می‌خواهیم یکی دو نفر دیگر را جذب کنیم. با دو بازیکن لیگ برتری صحبت کرده‌ایم که هنوز قطعی نشده است و نمی‌توانم اسمی از آنها بیاورم.وی در خصوص دیدار دوستانه مقابل استقلال یادآور شد: با توجه به اینکه ما دوران بدنسازی و کار با وزنه را پشت سر می‌گذاریم پیش از بازی هم می‌دانستیم به احتمال زیاد نتیجه را واگذار می‌کنیم اما این بازی برای ما از یک جنبه اهمیت داشت و آن اینکه برخی بازیکنان ما برای اولین بار مقابل تیم اسم و رسم‌داری چون استقلال قرار می‌گرفتند که این موضوع از لحاظ تجربه به آنها کمک می‌کرد.

سرمربی پارسه در خصوص حضور پسر قلعه‌نویی در این تیم و اینکه آیا سفارشی در این خصوص صورت گرفته یا خیر،‌ گفت: هوتن بازیکن رده سنی جوانان ماست که همچون چند بازیکن دیگر با تیم بزرگسالان هم تمرین می‌کند. امیدواریم شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم در لیگ از او استفاده کنیم. در خصوص جذب او هم باید بگویم اتفاق جالبی افتاد. او ابتدا با نام مستعار در تمرین حاضر شده بود و ما نمی‌دانستیم او پسر قلعه‌نویی است. پس از اینکه او را انتخاب کردیم به او گفتیم چرا این کار را کرده که او در پاسخ گفت دوست نداشتم از نام پدرم استفاده کنم.

عابدینی در خصوص اینکه با چه هدفی می‌خواهند در لیگ دسته اول حاضر شوند، گفت: مثل خیلی از تیم‌های دیگر برای صعود تلاش می‌کنیم. امسال سال دشواری را در لیگ دسته اول خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم به این مهم دست یابیم.

وی درخصوص تجربه کاری خود گفت: من در فصل گذشته و در هفته پایانی به جای امامی‌فر در تیم پارسه مربی‌گری کردم و در فصل جدید هم با این تیم کار خواهم کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.