حضور کوثر در بازارهای جدید

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 حضور کوثر در بازارهای جدید

حضور کوثر در بازارهای جدید

ممتازنیوز: با برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون بازایابی و امور مشتریان سابق و جدید حوزه مرکزی ، سید مهدی عالی نژاد به عنوان معاون بازاریابی و امور مشتریان موسسه مالی و اعتباری کوثر به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ممتازنیوز، عیسی رضایی مدیر عامل موسسه کوثر با اشاره به سیکل عمر سازمانی اظهار داشت: موسسه کوثر دوره ایجاد را پشت سر گذاشته و وارد مرحله طفولیت شده است. با نیم نگاهی به گذشته بدون شک دوران ایجاد موسسه کوثر با راه اندازی ۳۵۰ شعبه در سراسر کشور فرآیندی بسیار سخت بود که با تلاش مدیران در دستیابی به خط مشی تبیین شده موفق عمل نموده ایم.
وی ضمن تقدیر از زحمات شهرابی، معاون سابق بازاریابی و امور مشتریان گفت: با توجه به پشت سر گذاشتن دوران ایجاد و شکل گیری موسسه که فشار زیادی را بر معاونین و مدیران این مجموعه تحمیل نمود، در صدد بر آمدیم در دوره جدید و همسو با تحولات آتی بتوانیم سرعت بیشتری را در جهت پیشرفت و دست یافتن به اهداف بلند مدت موسسه کوثر برداریم.
رضایی با اشاره به ایجاد مدیریت امور بین الملل در ساختار سازمانی موسسه گفت: با توجه به عملکرد مطلوب شهرابی در معاونت بازاریابی و امور مشتریان امید وارم با حضور وی به عنوان مدیر امور بین الملل در این موسسه به جایگاه شایسته ای نیز در زمینه فعالیت های ارزی و جذب منابع ارزی دست یابیم.
مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با توجه به وسعت فعالیت های معاونت بازاریابی و امور مشتریان تصمیم گرفتیم واحد روابط عمومی از این معاونت منفک شده و مدیریت روابط عمومی مستقل گردد.
وی با اشاره به سوابق بانکی معاون جدید بازاریابی و امور مشتریان گفت: امیدوارم با تغییر ساختاری انجام شده با شرایط مناسب تری در مباحث بازاریابی و امور مشتریان نقش آفرین بوده و شاهد حضور کوثر در بازارهای جدید باشیم.
در پایان این مراسم سید مهدی عالی نژاد به عنوان معاون بازاریابی و امور مشتریان موسسه مالی و اعتباری منصوب گردید و با اهدای لوح سپاس از رضا شهرابی معاون سابق بازاریابی و امور مشتریان تجلیل به عمل آمد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.