حضور ۲/۵ برابری در انتخابات نظام مهندسی/ تعارض منافع با جدیت در این دوره دنبال شده است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این دوره از انتخابات نظام مهندسی کشور بحث اعمال قانون و تعارض منافع با جدیت دنبال شده که این امر منجر به گردش مدیریتی در نظام مهندسی و ارتقای جایگاه آن خواهد شد.

حضور ۲/۵ برابری در انتخابات نظام مهندسی/ تعارض منافع با جدیت در این دوره دنبال شده است

به گزارش ممتاز نیوز، اقبال شاکری با اشاره به روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان ها و به ویژه تهران، بیان کرد: انتخابات نظام مهندسی امسال به صورت کاملا الکترونیکی در تمام استان ها برگزار شده و امروز آخرین انتخابات برای سازمان نظام مهندسی استان تهران در حال برگزار شدن است. الحمدالله بر اساس اخبار واصله شاهد حضور قابل توجه اعضای نظام مهندسی در این انتخابات هستیم. تا این لحظه بیش از ۲/۵ برابر دوره گذشته در انتخابات شرکت کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که این دوره مورد توجه قرار گرفته اعمال قانون است که توسط دستگاه های نظارتی و هیات نظارت و مراجع استعلامی صورت گرفته است. بحث تعارض منافع به صورت جدی در کلیه استان ها پیگیری شده و این امر باعث شده که گردش مدیریتی در نظام مهندسی شکل گرفته و فضا برای دیگر اعضا فراهم شود که بتوانند در ارتقای نظام مهندسی کشور کمک کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جا دارد از کوشش خوب وزیر راه و شهرسازی و همکارانشان در این دوره تشکر کنیم که شفاف و قاطعانه برای اعمال قانون کار کردند و بدون هیچ گونه انحرافی از موازین سعی کردند هیچ تبعیضی صورت نگیرد. از این بابت باید از وزارت راه و شهرسازی تقدیر کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدواریم خداوند کمک کند و این انتخابات به زودی به پایان رسیده و دستاورد خوبی برای ارتقای نظام مهندسی به همراه داشته باشد. کمیسیون عمران مجلس نیز قطعا کمک لازم را در راستای ارتقای نظام مهندسی کشور خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.