حقیقی دربی را از دست می دهد؟

۳۰م دیماه ،

پرسپولیسی ها ممکن است رضا حقیقی را در دربی نداشته باشند. هافبک دفاعی پرسپولیس که گل محمدی حساب ویژه ای روی او باز کرده، مصدوم شده و این امکان وجود دارد که در بازی روز جمعه اصلا در فهرست قرمزها نباشد.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: پرسپولیسی ها ممکن است رضا حقیقی را در دربی نداشته باشند. هافبک دفاعی پرسپولیس که گل محمدی حساب ویژه ای روی او باز کرده، مصدوم شده و این امکان وجود دارد که در بازی روز جمعه اصلا در فهرست قرمزها نباشد. پای او در تمرین دیروز ضربه خورد و با یخ زمین تمرین را ترک کرد.

خبر اولیه از تمرین قرمزها در کردان این بود که هافبک دفاعی این تیم در برخورد با نقی زاده مصدوم شده. ظاهرا او به جای توپ پای میثم نقی زاده را شوت کرده و روی پایش ورم دارد.

این مصدومیت شایع، معمولا در صورت شکستن استخوان روی پا به وجود می آید. مصدومیتی که دکتر پرسپولیس هم آن را تایید می کند و البته به فارس می گوید که مشکلی ندارد: «با وجود خبرها منتشره، مصدومیت رضا حقیقی جدی نیست و فقط روی پای او کمی دچار مشکل شده است اما برای دربی ۷۶ هیچ مشکلی ندارد.»

این خبر در حالی منتشر می گردد که روز قبل پایگاه اینترنتی گل خبر داد مصدومیت حقیقی به خاطر زانویش است و دربی را از دست داده. طبق این خبر، هافبک پرسپولیس باید امروز از پایش عکس بگیرد تا تکلیفش مشخص شود.

سایت خبر آنلاین هم روز قبل مصاحبه ای با حقیقی انجام داد که به نظر می رسید او بازی را از دست داده. او در این مصاحبه گفت: «زانویم باد دارد. امیدوارم به دربی برسم. امیدوارم دوباره آن اتفاق دفعه قبل برایم نیفتاده باشد که مجبور شوم چند ماه دور از میادین باشم.»

این خبرها در حالی منتشر می گردد که به سبب تغییر محل تمرین قرمزها، خبرنگاران به آنها دسترسی ندارند و خبرها آنطوری منتشر می گردد که بازیکن یا اطرافیان تیم می خواهند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.