حل سوالات اقتصادی در یک مجموعه: روش توازن بین درآمدوهزینه‌ها چگونه است؟

به گزارش خبرآنلاین، «اصول و مبانی حسابداری» نوشته دکتر پرویز بختیاری برای یازدهمین بار از سوی انتشارات سازمان مدیریت صنعتی روانه بازار نشر شد.

«منابع مالی لازم برای تامین نیازمندی‌های ما چه مبلغی است؟ بهترین راه کسب این منابع کدام است؟ بین درآمد و هزینه‌هایمان چگونه توازن برقرار کنیم؟ چه مبلغی از درآمدمان را باید به هر یک از گروههای هزینه مانند خوراک، پوشاک، تحصیل، تفریح و خرید لوازم منزل اختصاص دهیم؟ و در نهایت چگونه باید برای تامین منابع مالی مورد نیاز برای خرید اتومبیل مسکن و یا تعویض و بهبود آنها برنامه ریزی کنیم؟» همه ما در زندگی روزانه خود با پرسش‌هایی از این دست رو به رو هستیم؛ پرسش‌هایی از این قبیل در مقیاسی بزرگتر در همه کسب و کارها، بنگاهها، سازمانها و موسسه‌ها پیش روی صاحبان و مدیران آنهاست.

پاسخ به سوالاتی چون «حساب جیبمان را چطور داشته باشیم؟ چطور دخل و خرجمان را مدیریت کنیم؟ چقدر از درآمدمان را باید بابت خوراک، پوشاک، تحصیل، تفریح و خرید لوازم منزل هزینه کنیم و چگونه باید برای تامین منابع مالی مورد نیاز برای خرید اتومبیل مسکن و یا تعویض و بهبود آنها برنامه ریزی کنیم؟» را در این کتاب دریافت خواهید کرد.

این کتاب که در بسیاری از دانشکده‌های حسابداری به عنوان یکی از منابع مهم درسی شناخته شده است و در ۱۲ فصل، مباحث خود را از تعریف حسابداری و مفاهیم عمومی آن آغاز می‌کند و با بیان فرایند ثبت در حسابداری تا تشریح دفاتر روزنامه و کل و شیوه تکمیل عملیات حسابداری در موسسه های خدماتی ادامه می‌یابد و در فصل پایانی روش‌های کنترل و ارزیابی موجودی‌ها را شرح می‌دهد.

حسابداری به عنوان یکی از مهمترین سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت در تهیه اطلاعات لازم برای برنامه ریزی، کنترل و تصمیم‌گیری در همه موسسات، نقشی اساسی دارد. انتشارات سازمان مدیریت صنعتی کشور جهت آموزش و ترویج اصول حسابداری در سطوح مختلف مقدماتی، میانی و عالی کتابهای مختلفی را منتشر کرده که «اصول و مبانی حسابداری» از این گروه کتابهای سازمان مدیریت صنعتی است.

چاپ یازدهم این کتاب با قیمت ۱۲ هزار تومان در دسترس علاقمندان است.
 

 ساکنان تهران برای تهیه این کتاب کافیست با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.