حل مشکلات مالی سرخابی‌ها

جام جم آنلاین: نشست رییس فدراسیون فوتبال با نماینده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حالی برگزار شد که مقرر شد تمام درآمد تبلیغات محیطی دیدارهای این دو تیم در ورزشگاه‌های تختی و آزادی به حساب این دو باشگاه تهرانی واریز شود.

در نشست پیش از ظهر امروز که با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، احمد رسولی‌نژاد رییس هیات مدیره استقلال، توفیق کابلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی و خاک‌کار معاون شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در محل دفتر معاون معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌‎های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، در خصوص درآمدزایی این دو باشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت. علی فتح الله زاده به دلیل حضور نداشتن در تهران، در این جلسه غایب بود.

بر این اساس مقرر شد تمام درآمد تبلیغات محیطی ورزشگاه آزادی و ورزشگاه تختی در زمانی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس میزبان هستند و پیش از این به سازمان لیگ برتر اختصاص داشت، بطور کامل به حساب این دو باشگاه پرطرفدار تهرانی واریز شود.

احمد رسولی نژاد ضمن تائید این مطلب گفت: این رقم بسیار بالایی خواهد بود که هنوز مورد محاسبه قرار نگرفته‌ است. این مبلغ می‌تواند کمک زیادی برای حل مشکلات مالی این دو باشگاه دولتی که تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان هستند، باشد. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.