حمایت بیش از ۸۰۰۰ هنرمند از تحریم اسکار

جام جم آنلاین: ۸۳۵۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن فیلم اهانت‌آمیز به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام(ص) از اقدام وزیر ارشاد در تحریم اسکار قدردانی کردند.

به گزارش فارس، در بخشی از این بیانیه که با استقبال اهالی فرهنگ و هنر مواجه شده، آمده است: اهانت به ساحت قدسی و رحمانی پیامبر عشق و آزادگی و رهایی(ص) قلب حضرت ولی‌عصر(عج) و عشاق خاندان نور و هدایت را به درد آورد و خشم آزادگان جهان مسلمان و غیرمسلمان را برانگیخت. آنهایی که کمترین آشنایی را با سینمای غرب و ساختار صهیونیسمی هالیوود به عنوان اهرم تبلیغاتی نظام سلطه دارند می‌دانند که در آمریکا فیلمی مجال ساخته شدن و اکران نمی‌یابد مگر آن که کلونی‌های سیاسی در طرح و تولید آن نقش‌آفرینی کنند؛ بویژه فیلم‌هایی که برانگیختن باورهای قدسی گروه بزرگی از انسان‌ها را نشانه رفته است.

از این‌رو خردمندانه است که مسلمانان روشن ضمیر با بصیرتی انقلابی و تدبیری شایسته و مستمر در مقابل پاسخگویی به توطئه اخیر اهرم شبیه فرهنگی نظام سلطه برآیند تا چنین توطئه‌های خصمانه آتی دشمن در حوزه فرهنگ نیز رنگ ببازد. تحریم مراسم اسکار گامی بزرگ در مسیر تقابل با فعالیت‌های تخریبی و ضددینی نظام سلطه ارزیابی می‌شود.

ما اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران برخود واجب می‌دانیم ضمن محکوم کردن دوباره اهانت سازمان یافته به بهانه آفرینش؛ حضرت محمد(ص) از وزیر ارشاد به واسطه اعلام تحریم اسکار و نیز از دست‌اندرکاران سینما و کارگردان «یه حبه قند» سپاسگزاری نموده و هنرمندان در عرصه‌های مختلف را به تلاش برای پاسخگویی هتک حرمت‌های رسانه‌ای به شیوه‌های کاملا موثر و مانای فرهنگی فرامی‌خوانیم.


jamejamonline.ir – 22 –

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.