حمایت رودگولیت از برگزاری جام جهانی قطر

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

  وی که در کنفرانسی ورزشی در دوحه سخن می گفت از فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا خواست که جام جهانی قطر را در ژوئن برگزار نکند چراکه دمای هوا در این کشور حوزه خلیج فارس iبه حدود پنجاه درجه سانتیگراد می رسد.

وی گفت امیدوارم جام جهانی دو هزار و بیست و دو در فصل زمستان برگزار شود اگر چه می دانم که قطریها ظرفیت و فناوری برگزاری مناسب این مسابقات در فصل تابستان را نیز دارند.

وی گفت قطر می تواند شرایط برای بازیکنان را iبه گونه ای فراهم کند که iبه طور کامل احساس راحتی کنند با این حال نگرانی اصلی من بازیکنان نیستند بلکه بیشتر نگران طرفداران فوتبال هستم زیرا آنها می خواهند بیرون بروند نه اینکه تنها در هتل ها و یا مراکز خرید باشند.

رود گولیت که پیش از این سابقه بازی در آث میلان و قهرمانی در اروپا با این تیم را دارد همچنین از عملکرد این تیم در فصل جاری انتقاد کرد.

وی گفت میلان همه بازیکنان مهم خود را فروخته است و قادر iبه خرید بازیکنان نیست چرا که می خواهد از ورشکستگی این باشگاه جلوگیری کند.

وی گفت iبه نظر من مسئولان میلان کار درستی انجام می دهند اما مسئله مهم دیگر این است که مردم نمی خواهند شاهد این نمایش میلان باشند، با این حال iبه نظر می رسد با گذشت وقت تیم میلان iبه روزهای قبل بازخواهد گشت.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر و iبه نقل از نشریه چهار چهار دو، گولیت گفت وقتی که در آ ث میلان بازی می کردم ، باشگاه میلان از نظر مالی iبه هیچ وجه در مضیقه نبود. وی گفت من یکی از بیشترین دستمزدها را می گرفتم و مبلغ انتقالم در آن وقت یک رکورد محسوب می شد، اما اکنون اوضاع بسیار متفاوت شده است.

 

 

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.