حمایت سازمان همکاری اسلامی از طرح به رسمیت شناختن کشور فلسطین در سازمان ملل

کمیته شش‌گانه ویژه فلسطین وابسته به سازمان همکاری اسلامی امروز (چهارشنبه) نشستی را به ریاست دبیرکل این سازمان در مقر سازمان ملل در نیویورک برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این کمیته در حاشیه نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل، مساله به رسمیت شناختن کشور فلسطین را با محمود عباس، رئیس انتصابی تشکیلات خودگردان بررسی خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اکمل‌الدین احسان‌اغلو، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در جریان مشارکت در شصت‌و‌هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، تلاش خود را جهت حمایت از موضع فلسطینیان در سازمان ملل به منظور به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین مبذول خواهد کرد.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تلاش می‌کند تا از طریق نشست‌های کمیته شش‌گانه و نشست هماهنگی سالانه وزرای خارجه کشورهای عضو این سازمان در نیویورک، به ارائه موضع ثابت سازمان متبوع خود در قبال مساله فلسطین و قدس شریف، تلاش جهت پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین و کمک‌رسانی به ملت فلسطین برای تحقق حق بازگشت به وطن، آزادی و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف بپردازد.

قرار است کمیته شش‌گانه پیشنهادهای خود را به نشست هماهنگی وزرای خارجه کشورهای اسلامی که روز جمعه آینده در نیویورک برگزار خواهد شد، ارائه دهد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.