حمایت هیلاری کلینتون از ازدواج همجنس‌گرایان

۲۸م اسفند ،

هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین آمریکا از ازدواج همجنس‌گرایان حمایت کرد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، رویترز نوشت: هیلاری کلینتون که به‌اعتقادی بسیاری از تحلیل‌گران گوشه‌چشمی به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ دارد، از ازدواج همجنس‌گرایان حمایت کرد.
هرچند کلینتون در طول حضور خود در رأس وزارت خارجه آمریکا از حقوق اشخاص همجنس‌گرا به‌عنوان حقوق بشر یاد می‌کرد اما تاکنون به‌صورت صریح از ازدواج همجنس‌گرایان حمایت نکرده بود.

وی گفت: «همجنس‌گرایان به‌عنوان شهروندان برابر از حقوق شهروندی برخوردارند و ازدواج یکی از این حقوق است و من از ازدواج آنها حمایت می‌کنم. من شخصاً این مسئله را می‌پذیرم و به‌لحاظ سیاسی و قانونی نیز از اینکه این حق در جهت پیشرفت برابری برای همجنس‌گرایان تلقی شود حمایت می‌کنم».

کلینتون این اظهارات را در یک کلیپ ویدئویی ایراد کرد که از سوی سازمان مبارزه حقوق بشر برای حمایت از حقوق همجنس‌گرایان انتشار یافته است.

این اظهارات چند روز بعد از آن بیان می‌شوند که بیل کلینتون همسر هیلاری و رئیس جمهور پیشین آمریکا از دادگاه عالی این کشور خواست قانونی را که او در سال ۱۹۹۶ امضا کرد مبنی بر اینکه ازدواج یعنی پیوند بین یک زن و یک مرد، لغو کند.او این قانون را تبعیض آمیز نامید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. انسان:

    هم جنس بازی متفاوت از همجنسگرایی است……همانطور که گرایش به جنس زن متفاوت از دختربازی است!!!
    گرایش جنسی جز هویت روانی فرد است که معلول عوامل ژنتیکی و محیطی است.یک حق شخصی است و به هیچ عنوان انحراف یا اختلال نیست(مگر عواملی چون جامعه باعث بوجود آوردن مشکلات در زندگی فرد شود،مثلا در کشوری مثل کشور ما اینکه فرد همجنسگرا افسرده و جامعه گریز نباشد عجیب است!)
    به امید روزی که مردم ما هم به شعور قبول کردن تفاوت های فردی برسند.تفاوت هایی که نه به آنها ضرری می رساند و نه به آنها مربوط است.
    در عین حال افراد همجنس باز هم داریم که صرفا دنبال بازی و هوس بازی هستند و این حاکی از خلا و مشکل است و گرایش جنسی فرد نیست…..اما اصل مورد حمایت ، ازادی دو انسان سالم برای عشق و تعهد به یکدیگر است..

    • کتایون:

      خاک بر سرشون

  2. jim:

    باسلام .نهایت دنیا .روزی میرسد که مردان زن وزنان مرد می شوند واین را در عملهای جراحی تغیر جنسیت دیدیم و روزی میرسد
    که مردان به مردان تمایل پیدا میکنند و زنان به زنان واین را در کشورهای به قول خودشان صاحب سبک و فکر وپیشرفت همچون آمریکا .کانادا.انگلیس.فرانسه.اسپانیا .هلند.کرواسی.مکزیک.بلژیک.سوئدوغیره دیدیم و این آخر دنیا است که امامان معصوم ما خبرهایی به ما داده بودند وواقعا” به واقعیت محقق شد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.