حمله هکرها به پایگاه اینترنتی دولتی آمریکا

۰۸ام بهمن ،

اعضای گروه هکری Anonymous یا ناشناس روز قبل به یک پایگاه اینترنتی دولتی آمریکا حمله کرده و تهدید به افشای اطلاعات محرمانه آن کردند.
به گزارش فارس به نقل از کامپیوترورلد، پایگاه اینترنتی یاد شده متعلق به کمیسیون محکومیت آمریکا بوده و وظیفه آن سیاست گذاری در مورد میزان مجازات ها در نظام قضایی فدرال امریکاست.
به دنبال تشدید این حملات پایگاه اینترنتی این کمیسیون به نشانی ussc.gov دیروز برای ساعات متمادی از دسترس خارج شد.
هکرها به جای اطلاعات صفحه اول این پایگاه اینترنتی متنی نسبتاً طولانی را در آن گنجانده و ضمن اعلام سرخوردگی از عملکرد نظام قضایی امریکا تهدید کردند که اسراری را که از پایگاه اینترنتی های دولتی امریکایی جمع آوری کرده اند را افشا کنند. این پایگاه اینترنتی در حال حاضر به شرایط عادی بازگشته است.
بر اساس پیام هکرها این اقدام در اعتراض به خودکشی ناگهانی آرون سوارتز انجام شده است: “او خودش را کشت. چون با انتخابی غیرممکن روبرو شده بود. او خودش را کشت زیرا مجبور به بازی شده بود که نمی توانست در آن برنده باشد، بازی که تنها حرکت برای برنده شدن در آن بازی نکردن است.
سوآرتز دو هفته پیش در نیویورک خود را در اپارتمانش حلق آویز کرد. سبب این کار تلاش دادگاه برای محکوم کردن وی به حبس طولانی مدت و جریمه سنگین به سبب تسهیل دسترسی غیرمجاز به پایگاه مقالات علمی JSTOR وابسته به دانشگاه MIT بوده است.
بر اساس قوانین آمریکا وی ممکن بود به ۳۵ سال حبس محکوم شود.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.