حکم جلب نماینده اسلامگرای افراطی پارلمان مصر به دلیل اعمال منافی عفت

پلیس مصر گفته است که این نماینده پارلمان را به همراه یک خانم جوان در وضعیت نامناسب و منافی اخلاق درون یک خودرو یافته بود.

یک نماینده اسلامگرای افراطی در پارلمان مصر به دلیل اعمال منافی عفت، از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه المصریون چاپ قاهره، پلیس مصر گفته است که این نماینده پارلمان را در وضعیت نامناسب و منافی اخلاق با یک خانم جوان در یک دستگاه خودرو یافته بود.

نام این خانم، نسرین، ۲۳ ساله اعلام شده است.

این نماینده مجلس عضو حزب اسلامگرای افراطی سلفی النور است. قبل از این هم یکی از نمایندگان همین حزب در پارلمان مصر به دلیل دروغگویی درباره عمل جراحی زیبایی بینی اش، تحت تعقیب قرار گرفته و سلب مصونیت شده بود.

دادستانی منطقه طوخ گفته است که برای دکتر “علی ونیس” و خانم همراه وی حکم جلب صادر کرده است.

دادستانی گفته است که این نماینده پارلمان در وضعیتی بازداشت شده بود که بازجویی و اقدامات قضایی علیه وی را می توان بدون لغو مصونیت قضایی انجام داد. این نماینده پارلمان برای مدت زمان کوتاهی بازداشت و سپس آزاد شد.

در همین حال صدها نفر از هواداران این نماینده پارلمان با تجمع در مقابل دفتر دادستانی در منطقه طوخ، خواستار تبرئه این نماینده پارلمان شدند. آنها گفته اند این حادثه ، تله وزارت کشور بوده و نماینده این منطقه، بی گناه است .

آنها همچنین گفته اند که هدف از این اقدام ، تحت تاثیر قرار دادن آرای محمد مرسی یکی از دو کاندیدای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری است.

با این حال این نماینده پارلمان مصر با صدور بیانیه ای هدف از این اقدام را تحت تاثیر قرار دادن انقلاب مصر اعلام کرد و خود را بی گناه دانست.

یک منبع آگاه هم گفت که این نماینده پارلمان آمادگی خود را برای پرداخت یک میلیون جنیه (واحد پول مصر) به عنوان جریمه برای جلوگیری از لغو مصونیت و انتقال وی به دادگاه اعلام کرده است.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.