حکم رهبری را مدال افتخار می دانم/ تا شهادت خاک پای مستضعفان می‌مانم

رئیس بنیاد مستضعفان همزمان با آخرین روز ثبت نام ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ضمن تشکر از مردم تاکید کرد که حکم رهبری (برای انتصاب در ریاست بنیاد مستضعفان) را مدال افتخار می‌دانم.

به گزارش ممتازنیوز، سید پرویز فتاح همزمان با آخرین روز ثبت نام ریاست جمهوری ۱۴۰۰، با تشکر از ابراز لطف اقشار مختلف جامعه برای حضور در انتخابات پیش رو، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت: سرباز نظام، خادم و خاک پای مردم خصوصا مستضعفان تا شهادت فی سبیل‌الله باقی خواهم ماند.

در متن پست رئیس بنیاد مستضعفان آمده است: «یُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ
با تشکر از ابراز لطف اقشار مختلف جامعه، همانطور که پیش از این نیز عرض کردم، حکم رهبری عزیز انقلاب را مدال افتخار می‌دانم و ان‌شاالله سرباز نظام، خادم و خاک پای مردم خصوصاً مستضعفان تا شهادت فی سبیل الله باقی خواهم ماند.»

به گزارش ممتازنیوز، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تیرماه سال ۹۸ با صدور حکمی پرویز فتاح را به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب کردند. 

لازم به ذکر است فتاح پیش از این و در اواخر سال گذشته نیز اعلام کرده بود که قصدی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ندارد و در این خصوص با بیان اینکه به شدت مراقبت است که حتی در گعده‌های سیاسی رفت و آمد هم نداشته باشد گفته بود: من به شدت مراقبم چراکه صرف حتی نیم ساعت از وقتم را در این موضوع، حیف می‌دانم.

وی هچنین بیان کرده بود: من به بنیاد علاقمندم و به حکم رهبر انقلاب برای خدمت به مردم افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.