حکم سنگسار برای وزیرخارجه سابق اسرائیل

حکم سنگسار برای وزیرخارجه سابق اسرائیل

رهبر کلیمیان ایران در واکنش به اظهارات زیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی که گفته بود در زمان فعالیتش در موساد برای تخلیه اطلاعات برخی شخصیت‌های عربی با آنها ارتباط جنسی داشته است گفت که حکم وی سنگسار است.

به گزارش روزنامه جوان، چند روز پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه زیپی لیونی، وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگو با روزنامه تایمز انگلیس اعتراف کرده است که در زمان فعالیتش در سازمان اطلاعات و جاسوسی اسرائیل (موساد) برای تخلیه اطلاعات برخی شخصیت‌های عربی با آنها ارتباط جنسی داشته است.

لیونی در این مصاحبه گفته است که برای ایجاد رسوایی و تشکیل پرونده‌های غیراخلاقی برای شخصیت‌های مهم تلاش کرده و به آن افتخار می‌کند و اگر برای اسرائیل لازم باشد بار دیگر در چنین اقداماتی تردید نخواهد کرد.

لیونی همچنین گفته است که با قتل و برقراری روابط جنسی به منظور کسب اطلاعاتی که به سود اسرائیل باشد، مخالف نیست.

بعد از این بود که خاخام «آری شفات» از مهم‌ترین خاخام‌های صهیونیستی، تن فروشی زنان اسرائیلی را در برابر دشمنان برای دریافت اطلاعات مهم مجاز دانست و آن را به منابع دینی یهودیان مرتبط کرد.

خاخام‌ ماشاءالله گلستانی نژاد رهبر دینی کلیمیان ایران در واکنش به اظهارات خاخام های یهودی و همچنین فساد اخلاقی زیپی لیونی گفت: اصلاً و ابداً منابع دین یهود چنین کاری را مجاز ندانسته‌اند و در دین ما انجام این کارها حرام است و بنابر دستور صریح ۱۰ کلام به هیچ وجه من‌الوجوه هیچ فردی نمی‌تواند زنا کند.

گلستانی نژاد با بیان اینکه «آری شفات» را نباید خاخام نامید، ‌تأکید کرد: او یک الاغ بیشتر نیست و به اندازه الاغ هم عقل و شعور ندارد. با این حال چون در ظاهر انسان راه می‌رود، یک چنین فردی با این اظهارنظرات، مرتد و محارب و مفسد فی‌الارض است که طبق احکام تورات حکم این شخص سنگسار است و بنابراین از نظر دینی و با توجه به منابع دینی باید سنگسار شود.

وی در ادامه گفت: خانم لیونی اصلا مذهب ندارد و مجموع افکار و اهداف صهیونیستی مغایر با مذهب یهود است و صهیونیست‌ها به فرامین تورات کمترین وقعی نمی‌نهند. بنابراین طبیعی است که برای رسیدن به اهداف خود حتی حاضر باشند به تن‌فروشی دست بزنند.

رهبر دینی کلیمیان ایران با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها یک رژیم قلابی به نام خود ساخته‌اند، تصریح کرد: آنها همه کارهای خود را به دین می‌چسبانند در حالی که دشمن دین هستند. آنها بشر هم نیستند چه برسد به شخصی که دیندار است و خود را یهودی می‌خواند.

وی در پایان بار دیگر تأکید کرد: یک خاخام هیچ وقت زنا را تأیید نمی‌کند و تن‌فروشی را تحت هر شرایطی حرام می‌داند؛ بنابراین هر کسی که خلاف این عمل کند یا حرف بزند دشمن دین است زیرا دوست دین کسی است که در هر کاری اول خدا را در نظر گیرد نه منافع دنیایی.

پارس نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.