حکومت‌های عربستان، قطر و ترکیه از کفار اطاعت می‌کنند

ایران > سیاست‌خارجی
حکومت‌های عربستان، قطر و منافقین ترکیه از کفار اطاعت می‌کنند که دیر یا زود چوب ناتوانی نفاقشان را خواهند خورد.

فارس نوشت: حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت شهید «محمد سعید رمضان البوطی» رئیس اتحادیه علمای بلاد شام که عصر دوشنبه پنجم فروردین در مسجد نور تهران برگزار شد، با بیان اینکه مکتب اسلام مکتب مقابله با ظلم، استکبار، تجاوز و دشمنی است، خاطرنشان کرد:‌ پروردگار مؤمنین را به کسب استقلال در امور فرهنگی، ‌سیاسی و اقتصادی دعوت کرده است.

وی افزود: علامه البوطی در عرصه مقابله با جنگ نرم و سخت دشمن با قلم و بیان خود در تعمیق مقاومت، تزریق صبر برای رزمندگانی که از دین و استقلال خود و کشورشان دفاع می‌کنند و هم افشای منافقین و نشان دادن مزدوری آنها برای کفار نقش داشته است.

امام جمعه موقت تهران با ذکر این نکته که کسانی که علم خود را بر پایه ایمان استوار کردند از سوی خدا درجه گرفته‌اند، گفت: علامه البوطی یکی از آنهاست که در سنگر جهاد فرهنگی، فرمانده جبهه توحید بود.

صدیقی حکومت‌های عربستان، قطر و منافقین ترکیه را که از کفار اطاعت می‌کنند، حزب شیطان خواند که دیر یا زود چوب ناتوانی نفاقشان را خواهند خورد و اظهار داشت:‌ کسانی که در برابر استکبار مقاومت می‌کنند در دل‌هایشان ایمان است و نتیجه صبر و مقاومت پیروزی قطعی است.

وی افزود: البوطی از نظر قلم در دنیای عرب برجستگی داشت و اگر به سلفی‌ها چراغ سبز نشان می‌داد،‌ وی را گرامی می‌داشتند، اما او راه امام حسین(ع) را در پیش گرفت و با پول، زور و تهدید سلفی‌ها سنگر را خالی نکرد.

امام‌ جمعه موقت تهران البوطی را در بین سایر علما دارای برجستگی‌های دیگری خواند که شهادت در خانه خدا و در حال عبادت یکی از آنهاست و افزود: انتقام این خون‌ها را خداوند به زودی خواهد گرفت.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.