حیدریان: جامعه کونگ فو خود را جدا از ما ندانند

‘ابولفضل حیدریان’ سرپرست فدراسیون تازه تاسیس هنرهای رزمی و کونگ فو روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: برای حضور در این فدراسیون به من از سوی مسوولان ورزش کشور تکلیف شد و برای خدمت به جامعه ورزش این تکلیف را پذیرفتم.

وی افزود: فدراسیون های جدید نیاز به ارزیابی دارند تا با شناختی که از شرایط به دست می آوریم برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم.

حیدریان در خصوص نام این فدراسیون و مشکلاتی که در آغاز به کار آن به وجود آمد اظهار داشت: در حکمی که وزیر ورزش و جوانان برایم امضاء کرده، نام فدراسیون’ هنرهای رزمی و کونگ فو’ درج شده است.

وی در پاسخ به این سوال که کدام سبک ها زیر نظر این فدراسیون فعالیت خواهند کرد عنوان کرد: در فاصله چند روزی که از آغاز به کار ما گذشته است مکاتباتی را با مسوولات وزارت ورزش انجام دادم و از آنها خواستم تا سبکها و انجمن های که زیر مجموعه ما هستند را به فدراسیون ابلاغ کنند تا بتوانیم برنامه ریزی خود را به طور دقیق آغاز کنیم.

حیدریان در خصوص اینکه چه زمانی همکاران خود را در فدراسیون معرفی خواهد کرد گفت: تاکنون دو مشاور انتخاب کرده ام و به زودی برنامه های خود را تدوین و مسوولان کمیته ها و همچنین اعضای هیات رئیسه را مشخص می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کونگ فو شاخه اصلی این فدراسیون خواهد بود اظهار داشت: کونگ فو یکی از انجمن های زیر مجموعه ما است و من از جامعه این رشته می خواهم در کنار فدراسیون باشند تا با کمک یکدیگر بتوانیم این رشته را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

حیدریان در پاسخ به این سوال که آیا موی تای به عنوان یک انجمن زیر مجموعه فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو قرار گرفته است؟ اظهار داشت: هرچند در مطبوعات اخبار زیادی در این خصوص منشتر شده است اما هنوز با مسوولان وزارت ورزش در مورد موی تای صحبت رسمی نداشته ایم و ابلاغی نیز به فدراسیون نرسیده است.

۳۷۸۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۸۴۱۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.