«خاطرات مبهم» رضا یزدانی منتشر می‌شود

۱۱م دیماه ،

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تازه‌ترین اثر رضا یزدانی خواننده، نوازنده، آهنگساز و بازیگر سینما با عنوان «خاطرات مبهم» به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، موسیقی آلبوم «خاطرات مبهم» که ده قطعه دارد را کارن همایونفر ساخته و تنظیم کرده و یزدانی در این آلبوم علاوه بر خوانندگی به نوازندگی هم پرداخته است. همچنین ترانه‌های این اثر توسط احسان گودرزی، اندیشه فولادوند، علیرضا باران و علی کمارجی سروده شده است.

از نکات جالب توجه دربارهٔ این اثر می توان به لوح تصویری همراه این آلبوم اشاره کرد که قرار بر این است چهار ویدئو کلیپ از قطعات به صورت دی وی دی در کنار آلبوم به مخاطبین ارائه شود.

گفتنیست، آخرین آلبوم مستقل رضا یزدانی با نام «ساعت فراموشی» آبان ماه سال قبل بود که راهی بازار شد و «خاطرات مبهم» بعد از آلبوم‌های «شهر دل»، «پرنده بی‌پرنده»، «هیس»، «ساعت ۲۵ شب» و «ساعت فراموشی»، ششمین اثر این خواننده مطرح موسیقی ایران است.

در ادامه می توانید تیزر تصویری آلبوم «خاطرات مبهم» را از طریق پایگاه اینترنتی موسیقی ایرانیان به صورت آنلاین ملاحظه و در صورت تمایل دریاقت نمایید.

  • دریافت تیزر تصویری «خاطرات مبهم»

مشاهده آنلاین:

Get The Latest Flash Player

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.