خانه نشینی برای مردم بحرین معنایی ندارد/ آل خلیفه قادر به شکست مردم نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الوفاق ، “شیخ علی سلمان” گفت : دموکراسی در بحرین وجود ندارد و از زمان استقلال تاکنون شاهد حکومت مردمی در بحرین نبوده ایم و بیشتر قبیله بر کشور حاکم بوده است.

دبیرکل جمعیت الوفاق بیان کرد: چگونه رژیم از دموکراسی در بحرین و کشور ۴۲ ساله حرف می زند در حالی که دموکراسی در آن وجود ندارد.

سلمان گفت : هیچ طرحی برای گفتگو در بحرین وجود ندارد و با وجود اظهارات فراوان در این زمینه، اما در عمل کاری انجام نشده است.

وی افزود: رژیم در حالی در ۱۵ مارس سال ۲۰۱۱ طرح هفتگانه گفتگو را مطرح کرد که چند ساعت پس از آن سرکوب را شروع کرد این در حالی بود که مخالفان از گفتگو استقبال کرده بودند. کدام رژیم بحث گفتگو را پیش می کشد و در عین حال به سرکوب می پردازد؟

دبیرکل جمعیت الوفاق گفت: ما خواستار اقدام عملی از سوی رژیم هستیم، زیرا حرف به تنهایی بی فایده است.

سلمان بیان کرد: اقدامات مسالمت آمیز و پایبندی به آن بهترین راه برای رسیدن به خواسته هاست و ما خشونت را به هیچ وجه نمی پذیریم، زیرا رژیم از آن بهره برداری می کند.

وی افزود: مردم بحرین نیمی از قدرت خود را نیز به کار نگرفته اند و رژیم هرگز قادر به شکست ملت بحرین نیست و ابزارهای زیادی نزد مردم وجود دارد.

سلمان ضمن تاکید بر نظام پادشاهی مشروطه اظهار داشت: ملت بحرین مبتکر و توانمند است و تاکنون ۵۰ درصد از توان خود را به کار نگرفته است.

وی گفت : تظاهرات ادامه دارد و چه اجازه داده شود چه نشود این روند ادامه پیدا خواهد کرد، زیرا ما به خانه های خود بر نمی گردیم و تا تحقق خواسته ها به مبارزه خود ادامه می دهیم و خانه نشینی نزد ما جایی ندارد.

دبیر کل جمعیت الوفاق بیان کرد: ما با کسانی که به فکر توسعه بحرین باشند همکاری می کنیم و هدف ما حکومت مردم است اما رژیم نه به اهل تسنن، نه به شیعیان،نه اسلام گرایان، سکولارها به هیچ طیفی توجه ندارد زیرا خود به تنهایی قدرت را در اختیار گرفته است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.