خانه های پیش ساخته مقاوم در برابر زلزله به ارسباران منتقل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رحیمی بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی گفت: دولت از همان لحظات اولیه زلزله در ارسباران با ارسال گروههای امدادی و حضور در کنار مردم به فکر مردم زلزله زده بوده است و با برگزاری جلسات متعدد در استانداری آذربایجان شرقی زمینه را برای بازسازی هرچه زودتر فراهم نموده و اعتبارات لازم را نیز پیش بینی کرده است.

رحیمی افزود: سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده پرثمر بوده و باعث خیر و برکت به این منطقه شده است و  رئیس جمهور نیز پس از حضور در این منطقه، دستور تخصیص تمام اعتبارات لازم را به صورت یکجا صادر کرد و روند بازسازی و کمک رسانی همچنان به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

 

معاون اول رئیس جمهوراز آماده سازی خانه‌های پیش ساخته برای زلزله‌زدگان ارسباران خبر داد و گفت: خانه‌های پیش ساخته که در برابر زلزله ۹ ریشتر مقاوم هستند در قشم در حال آماده شدن است که تا چند روز آینده به این مناطق ارسال می‌شود.

 

رحیمی در پایان سخنان خود با بیان اینکه دولت همه مردم را همانند اعضای خانواده خود می‌داند، اظهار داشت: دولت با سرعتی بی‌سابقه وارد عمل شد و هرچه داشت در طبق اخلاص قرار داده است و از تمام مشکلات آسیب دیده ها با خبر است.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.