خبرنگاران سراغ فوتبالیست‌های ناکام نرفتند

خبرنگاران ایرانی حاضر در بیروت پس از دیدار ایران و لبنان از گفت‌وگو با بازیکنان تیم ملی خودداری کردند.

به گزارش فارس، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از مسابقات المپیک لندن و پس از درخشش ورزشکاران ایرانی در این دوره از رقابت ها و حمایت رسانه ها از این ورزشکاران و انتقاد به وضعیت فوتبال کشور اعلام کردند به رسانه ها نیازی ندارند و این رسانه ها هستند که به آنها نیاز دارند.

بازیکنان تیم ملی در اردوی مجارستان تصمیم گرفتند از مصاحبه با رسانه ها خودداری و به قول خودشان رسانه ها را تحریم کنند. دلیل اصلی این تصمیم مواردی بود که در بالا به آنها اشاره شد؛ یعنی موفقیت ورزشکاران سایر رشته ها و ناکامی فوتبالیست ها و ارائه بازی های ضعیف با وجود دریافت مبالغ میلیاردی.

آنها به همین دلیل در این مدت حاضر به گفت و گو با رسانه ها نشدند اما اکنون که اولین شکست تاریخ ایران مقابل لبنان رقم خورد رسانه ها اعلام کردند با ورزشکارانی صحبت می کنند که برای ایران افتخار آفرینی می کنند و به رسانه ها که نماینده مردم هستند احترام می گذارند. به همین دلیل خبرنگارانی که از ایران برای پوشش خبری بازی به لبنان رفتند پس از بازی سراغ بازیکنان نرفتند و از حضور در منطقه ویژه مصاحبه با بازیکنان خودداری کردند.

بازیکنان پس از بازی ها به منطقه میکسد زون می روند و به مصاحبه می پردازند اما خبرنگاران ایرانی از مصاحبه با بازیکنان تیم ملی خودداری کردند تا بازیکنان فعلا سرگرم دریافت مبالغ میلیاردی خود باشند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.