خبری بسیار خوش از عیدانه شب عید

۰۱م اسفند ،

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از پرداخت عیدانه به خانواده‌های ایرانی در اسفند ماه خبر داد.

ممتازنیوز: سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: در نشستی که رؤسای کمیسیون های اقتصادی مجلس، هیئت رئیسه و اعضای دولت با مقام معظم رهبری داشتیم ، معظم له تاکید فرمودند با توجه به افزایش هزینه های قاطبه مردم در آستانه ورود به سال نو، مبالغی به عنوان عیدی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا جلسات مشترک دولت و مجلس با حضور رؤسای دو قوه تشکیل شد و به این تصمیم مشترک رسیدیم که در ماه اسفند مبالغی را به حساب خانوارها و اشخاص واریز کنند.

ابوترابی فرد گفت: آنچه ما به تصمیم رسیدیم این بود که تقریباً مبلغی بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان برای هر نفر تخصیص داده شود آن هم برای همه دهک ها پیش بینی شود و پرداخت گردد.

وی افزود: این مبلغ قطعی است منتهی با توجه به اینکه دهک های پایین جامعه باید کمک بیشتری را داشته باشند متناسب با نیاز دهک های پایین تر ، پرداختی به آنها مقدار بیشتری خواهد بود.

نایب رئیس مجلس گفت: برای دهک های بالاتر هم مبالغی تخصیص داده می‌شود که در مجموع بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مرتضي وزيري:

    با سلام من کارگر شهرداری کهنوج (استان کرمان) با حقوق ۶۱۰هزار تومانی و بدون زمین و خانه و منبع درآمدی را جزء افراد مرفه قرار داده اند که با این تفاصیر یا عیدانه بهم تعلق نمیگیره یا مثل دهک های بالا هر چه به آنها دادند به من هم میدن بابا برید بررسی کنید آیا من کارگر شهرداری واقعاًحزء‌افراد مرفه هستم! اگه من جزء افراد مرفه بودم که کارگر شهرداری نمیشدم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.