خبر خوش کفاشیان برای تیم پرسپولیس

رییس فدراسیون فوتبال گفت: کسی برای دریافت پول بلوکه شده فدراسیون فوتبال ایران مدعی نشده است.

به گزارش آتی نیوز علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با مدعی شدن یکی از خبرنگاران مبنی بر تعلق پول بلوکه شدن فدراسیون فوتبال به وی اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد و من آن را تکذیب می‌کنم. در حال حاضر وکیل فدراسیون در حال پیگیری کارها برای بازگرداندن این پول بلوکه شده به فدراسیون فوتبال است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که فدراسیون فوتبال ایران برنامه‌ای برای انجام بازی تیم ملی با تیم‌های صاحب‌نام و مطرح ندارد؟ اظهار کرد: ما در حال حاضر با تیم‌های مختلفی در حال مذاکره و رایزنی هستیم چنانکه هم‌اکنون ۲۰ تا ۲۵ تیم مورد نظر ما هستند که در رده جهانی یا از ما بالاترند یا هم‌سطح ما هستند.

وی اضافه کرد: نوع دیدارهای تدارکاتی ما با تیم‌های مختلف بسته به بازی‌های رسمی آینده تیم ملی است تا تیم‌هایی را برای دیدارهای تدارکاتی خودمان در روزهای فیفا دی انتخاب کنیم که بازی‌شان به حریف آینده تیم ملی نزدیک باشد.

علی کفاشیان همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا رای نهایی کمیته استیناف در رابطه با دو امتیاز کسر شده از تیم فوتبال پرسپولیس به تعویق افتاد؟ گفت: ما به کمیته استیناف تنها توصیه می‌کنیم و آن‌ها در رای مستقل هستند. ولی این توصیه ما به کمیته استیناف بود که دو امتیاز کسر شده از پرسپولیس به این تیم بازگردد و کمیته استیناف نیز تا حدودی این توصیه را پذیرفته و قرار شده به زودی رای نهایی را صادر کند.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه در رابطه با وضعیت مسئولان کمیته‌های فدراسیون نیز گفت: ما در حال شناسایی نفرات مورد نظر برای سپردن مسئولیت کمیته‌ها به آن‌ها هستیم و پس از مشخص شدن آن‌ها، این نفرات را به هیات رییسه فدراسیون معرفی خواهیم کرد تا درخصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شود. به زودی نیز حکم تعدادی از آن‌ها صادر خواهد شد.

وی در رابطه با حضور نداشتن تیمی از استان آذربایجان غربی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و فوتسال گفت: با امکانات و توانایی‌هایی که در ارومیه دیدم مطمئنم این استان می‌تواند هم در فوتبال و هم فوتسال در سطوح اول فوتبال کشور تیم‌داری کند. الان همه چیز در این استان مهیاست و تنها نیاز به حمایت مسئولان استانی است.

وی تصریح کرد: در صورتی که آذربایجان غربی بخواهد تیمی را به این استان منتقل کند، ما به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.