خدیرا:اوزیل یکی از بهترین‌های جهان است

سامی خدیرا پیش از بازی فردا شب برابر بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: فکر می‌کنم دورتموند تیم بزرگی است. منچسترسیتی هم تیم بزرگی است. آنها در نخستین بازی کار را برای ما خیلی سخت کردند و ما در دقایق پایانی برنده شدیم. فکر می‌کنم که هر ۳ تیم، تیم‌های بزرگی هستند زیرا نمی‌توانیم بگوییم فقط باید بر روی بوروسیا دورتموند تمرکز کنیم. اگر دورتموند را ببریم مشخص است که با صدرنشینی گام بزرگی برای رسیدن به مرحله بعد برداشته‌ایم.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: دورتموند تیم منسجمی است. آنها در طول ۹۰ دقیقه با کیفیت بالایی بازی می‌کنند و به شدت از لحاظ تاکتیکی با دیسیپلین هستند. اگر چه تجربه کمتری در لیگ قهرمانان اروپا دارند اما از توانایی‌های بالایی به خصوص در خط حمله برخوردار هستند. فکر می‌کنم دورتموند تیم واقعا خوبی داشته باشد.

هافبک آلمانی رئال مادرید خاطرنشان کرد: زمانی که در اشتوتگارت بودم، هنگام رویارویی با دورتموند با جو ورزشگاه آنها آشنا شدم. لحظه خاصی بود زیرا جو آلمان منحصر به فرد است. بازی در این ورزشگاه همیشه دلپذیر بوده است زیرا فضای خاصی دارد، یک فضای لیگ قهرمانانی!

خدیرا اضافه کرد: اوزیل یکی از بهترین بازیکنان جهان در حال حاضر و در پست خودش یکی از بهترین‌ها است. او هنوز هم می‌تواند از بعضی جهات پیشرفت کند، او این را می‌داند و من همیشه به او صادقانه و به عنوان یک دوست می‌گویم؛ اما فکر می‌کنم با توانایی‌هایی که اوزیل دارد، یکی از بهترین‌های جهان است.

وی اشاره کرد: من هم می‌خواهم گل بزنم، اما کار آسانی نیست. سال گذشته به اندازه کافی خوش‌شانس بودم تا تجربه گلزنی در لیگ قهرمانان را داشته باشم و طبیعتا از اینکه بتوانم گلی بزنم که باعث پیروزی تیمم شود، بسیار خوشحال می‌شوم و اگر این تیم دورتموند آلمان باشد، بیشتر هم خوشحال می‌شوم.

هافبک آلمانی رئال مادرید خاطرنشان کرد: ماندن در رئال مادرید را خیلی دوست دارم. بدون شک با آلمان تفاوت زیادی دارد ولی هوای اینجا خیلی خوب است. در اوقات فراغت بیشتر می‌توانید بیرون بروید، می‌توانید در اطراف شهر گردش کنید و دوستانتان را ملاقات کنید و به همین دلیل است که در مادرید راحت هستم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.