خدیرا: در رئال خوش‌شانس‌ترین آدم روی زمینم

۲۱م اسفند ،

سامی خدیرا از دوران حضورش در باشگاه رئال مادرید ابراز رضایت کرد و اظهارداشت: حضور در رئال مادرید زمان خوش‌شانسی من بوده است. زندگی‌ام در رئال مادرید بی‌عیب و نقص است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در اسپانیا تا حد زیادی احساس در خانه بودن دارم و همه آنچه می‌توانم در این باره بگویم این است که از زمانی که به این باشگاه پیوستم، خوش‌شانس‌ترین آدم روی زمین هستم.

هافبک آلمانی رئال بهترین لحظاتش را در باشگاه سپری می‌کند؛ هواداران متوجه تلاش فراوانی که او برای تیم انجام می‌دهد، می باشند و خدیرا می‌داند که همیشه تحت حمایت هواداران، هم‌تیمی‌ها و مورینیو است.

* مورینیو: خدیرا باید سال‌ها در رئال بماند

مورینیو آینده درخشانی برای خدیرا در رئال مادرید پیش‌‌بینی کرده و گفته است: خدیرا باید سال‌های زیادی در این باشگاه بماند. چرا بازیکنی به باهوشی او بخواهد تیم را ترک کند؟ سامی کارهای حیرت‌انگیزی انجام می‌دهد و به خوبی توانسته انتخاب اول در پست خودش باشد.

* اوزیل: بازی در کنار خدیرا به من اعتماد به نفس می‌دهد

اوزیل که بهترین دوست خدیرا است، دربارهٔ وی گفت: او فرد مهمی در زندگی شخصی برای من است. او در رئال برادر من است. بازی کردن در کنار او و دیدن هر روز او به من اعتماد به نفس زیادی می‌دهد.

کریستیانو رونالدو نیز به تمجید از هافبک آلمانی پرداخت و گفت: او زیاد شوخی نمی‌کند، اما وقتی لطیفه‌ای تعریف می‌کند، از خنده روده‌بر می‌شوی. سامی بازیکن بزرگی در رئال مادرید است؛ هم داخل زمین و هم خارج از آن.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.