خروج منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی نقض تعهدات بین‌المللی آمریکا

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: چنانچه آمریکا گروهک منافقین را از فهرست سازمان‌های تروریستی خود خارج کند، این اقدام به منزله نقض تعهدات بین‌المللی آن کشور و تضعیف تلاش‌های جهانی در مبارزه با تروریسم خواهد بود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره اقدام احتمالی دولت آمریکا برای خروج گروهک منافقین از فهرست سازمان‌های تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا اظهار داشت: رفتار دوگانه آمریکا در رابطه با تروریسم و استفاده ابزاری از گروهک‌های وابسته به این پدیده شوم برای پیشبرد اهداف و منافع سیاسی خود موضوع جدیدی نیست.
 
سخنگوی وزارت خارجه افزود: جابه‌جایی اعضای این گروهک تروریستی از پادگان اشرف به مکان دیگر به هیچ وجه بهانه قابل قبولی برای جامعه بین‌المللی نیست تا ماهیت تروریستی این گروهک نادیده گرفته شود.
 
مهمان‌پرست تصریح کرد: دولت آمریکا در صورت انجام این اقدام باید پاسخگوی خون هزاران شهروند ایرانی و عراقی ترور شده توسط اعضای این گروهک فرقه‌گرا باشد.
 
وی افزود: چنانچه آمریکا این گروهک با سابقه طولانی اقدامات تروریستی را از فهرست خود خارج کند، این اقدام به منزله نقض تعهدات بین‌المللی آن کشور و تضعیف تلاش‌های جهانی در مبارزه با تروریسم خواهد بود و محکومیت افکار عمومی و آزادیخواهان جهان را به دنبال خواهد داشت.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.