خریداران فریب فروش تلفنی سیم کارت را نخورند

فروردین ۱۴۰۳

اپراتور سوم با اعلام مجدد قیمت سیم کارتهای اعلام کرد: اپراتور به هیچ عنوان با مشترکان برای فروش خطوطش تماس نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران بعد از آغاز  به کار ایرانسل و پس از آن رایتل به کرات  دیده می گردد که مشترکان طی یک تماس تلفنی پیشنهاد می گردد تا شماره هم خط خود را خریداری کنند که البته این خرید برای مشترکان کمی گرانتر تمام می گردد و گاه لازم است بیش از ۳ برابر قیمت واقعی خط هزینه بپردازند.

این گزارش می افزاید: با ورود اپراتور به بازار این تماس ها بیشتر از سوی اشخاصی گرفته می گردد که خود را نماینده این اپراتور معرفی کرده و در تماس هایشان با اعلام این مطلب و ذکر اینکه” شما مشترک خوش شانسی میباشید” پیشنهاد می دهند از شانس خود استفاده و نسبت به خرید خط اقدام کنید و در صورتی که این توافق حاصل شود مشترک مورد نظر خوش شانس ناچار به پرداخت بیش از ۶۰ هزار تومان برای خطوط ۲۰ هزار تومانی می گردد.

صدری مدیر عامل اپراتور سوم در گفتگو با خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران گفت: اپراتور به هیچ عنوان به صورت تلفنی برای فروش سیم کارت تماس نمی گیرد .

وی افزود : قیمت سیم کارتهای رایتل تحت هر شر ایطی برای خطوط دیتا و اعتباری ۲۰ هزار تومان و برای خطوط دائمی ۱۲۰ هزار تومان می باشد.

صدری افزود: تماس برای فروش خطوط از سوی اشخاص سوء استفاده گر، که به هر نحوی سیم کارت را خریداری و با توجه به شماره خط با مشترکان سایر اپراتورها تماس گرفته، انجام می گردد.

وی افزود: در صورتی که مردم اقدام این دسته اشخاص را اطلاع رسانی کنند از طرف اپراتور نیز موضوع پیگیری می گردد.

همچنین بر اساس اطلاعات خبرنگار ما کلیه مشترکان اپراتور اول که کد خط آنها یک یا دو می باشد با در دست داشتن سند مالکیت خط خود می توانند نسبت به خرید خط هم شماره خود، در صورتی که این خط قبلا تحت عنوان شماره طلایی به فروش نرسیده باشد، اقدام کنند. /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.