خریداران لوازم دست دوم را بشناسید

اگر قصد خرید وسایل دست دوم دارید عجله نکنید،بهترین راه حل خرید وسایل دسته دوم تست کردن آن است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ، ممکن است برخی از افراد به هر دلیلی برای فراهم کردن راحتی و وسایل مورد نیاز خانه خود قادر به خرید اجناس نو نباشند.خرید وسایل دست دوم برخلاف تصور افراد کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت و توجه زیادی دارد تا خرید منتهی به ضرر و پشیمانی خریدار نشود و رضایت او را به دنبال داشته باشد

برای چنین افرادی بهترین راه حل خرید وسایل دسته دوم اما سالم و کارآمد است.

بازرسی دقیق وسایل:

 اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید شرایط ظاهری و ساختاری یک وسیله می‌تواند نمایانگر کیفیت آن باشد.

اگر می خواهید مطمئن شوید وسیله‌ای که چندماهی مورد استفاده قرار گرفته و در حال حاضر شما می خواهید آن را خریداری کنید، در آستانه خرابی و ویرانی نیست، به جای اینکه سریعا آن را انتخاب کنید، مدتی را به وارسی و مشاهدات دقیق بپردازید.

آزمون وسیله:

برای مثال اگر قصد خرید کاناپه دست دومی را دارید، روی آن بنشینید و میزان راحتی پشتی آن و نرمی و راحتی تشک آن را تست کنید.

دقت کنید که آیا هنگام استفاده صداهای ناهنجار به گوش می‌رسد یا خیر. پس از تایید به خریداری وسیله بپردازید.

سنجش فضای مورد نظر:

شما برای وسیله‌ای که خریداری می‌کنید هزینه می‌کنید و باید از آن استفاده کنید و لذت ببرید. بنابراین قبل از اقدام برای خرید، مقیاس فضای مورد نظر را در نظر بگیرید و اگر قرار است وسیله را از راه‌پله بالا ببرید، عرض راه‌پله را نیز مدنظر داشته باشید تا هنگام حمل و نقل وسیله به خانه دچار دردسر نشوید.

پیدا کردن جای مناسب و مطمئن برای خرید:

برای خرید وسایل دست دوم می‌توانید به اینترنت و یا فروشگاه های مخصوص این نوع اجناس مراجعه کنید و یا اینکه سری به نیازمندی‌های روزنامه بزنید ،در این صورت موارد مناسبی را پیدا خواهید کرد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.