خرید تضمینی ۴۶ هزار تن گندم در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۴۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان خریداری شده که ۴۴ هزار تن به‌صورت تضمینی و۲۰۰۰ تن به‌طور توافقی بوده است.

خرید تضمینی ۴۶ هزار تن گندم در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش ممتاز نیوز، نعمت‌الله تقی‌زاده شامگاه گذشته هفتم شهریورماه در نشست خبری مدیران تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۶ مرکز خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تاکنون ۴۴ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان به‌صورت تضمینی و ۲۰۰۰ تن به‌طور توافقی خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: امسال گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به ازای هر کیلوگرم، ۱۵ هزار تومان به صورت تضمینی خریداری می‌شود، تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان گندم به‌صورت تضمینی خریداری شده که ۳۶۰ میلیارد تومان آن به کشاورز پرداخت و مابقی مبلغ برای پرداخت در دستور کار قراردارد.

به گفته وی، سال گذشته خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان به‌صورت تضمینی ۲۶ هزار تن بود، همچنین در مدت فعالیت دولت سیزدهم ۲۷ هزار تن به ظرفیت سیلوهای ذخیره گندم استان نیز اضافه شد.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.