خرید شارژ حتی به صورت آفلاین +دانلود

اردیبهشت ۱۴۰۳

همراه شارژ این قابلیت را فراهم نموده تا لیست کامل خرید هایی را که انجام داده اید ملاحظ و بررسی نمایید.

به گزارش مجله شبانه ممتاز نیوز،  همراه شارژ جامعترین برنامه شارژ سیم کارت میباشد که به شما این امکان را میدهد به وسیله گوشی خود سیم کارتتان را شارژ نمایید. از قابلیت های کلیدی این برنامه میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

خرید آفلاین :

در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید می توانید به راحتی سیم کارت خود را شارژ نمایید ، در هنگام استفاده از خرید آفلاین هیچ نیازی به وارد کردن شماره کارت بانکی نیست !

خرید آنلاین :

با استفاده از این قسمت می توانید به راحتی سیم کارت خود و دوستانتان را شارژ نمایید ، تنها کافیست هزینه شارژ را از طریق درگاه بانکی پرداخت نمایید و بعد از آن منتظر شارژ اتوماتیک سیم کارت باشید !

شارژ اضطراری :

چه خواهید کرد اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید و شارژ شما هم به طور کامل تمام شده باشد !؟ همراه شارژ این مورد را در نظر گرفته و به این منظور شارژ اضطرری را تعبیه نموده است .

برگشت پول به اعتبار شما در صورت موجود نبودن شارژ :

در صورتی که از ما خرید نمایید و بر حسب اتفاق شارژ مورد نظر موجود نباشد ، تمام هزینه ای که پرداخت نموده اید را آنی به اعتبار شما اضافه نموده تا مجددا بتوانید استفاده نمایید

لیست کامل خریدها :

همراه شارژ این قابلیت را فراهم نموده تا لیست کامل خرید هایی را که انجام داده اید ملاحظ و بررسی نمایید .

لیست کامل افزایش و کاهش اعتبار :

به منظور اعتماد هر چه بیشتر شما این قابلیت را فراهم نمودیم تا کلیه تغییراتی که در حساب شما صورت می گیرد را آنی ملاحظه نمایید .

*** دانلـــــــــــــــــــــــود ***


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.