خسروی: تصمیمات قهرمانی کاملا صحیح بود

 علی خسروی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود : گل آرش برهانی در شرایط کاملا درستی به ثمر رسید و او برای ضربه زدن به توپ به هیچ عنوان از دست خود استفاده نکرد.

وی در خصوص اخراج دو بازیکن تیم نفت تهران، افزود: اخراج بازیکن اول که کاملا صحیح بود وغفوری باید یاد بگیرد اگر تو این سن به بازیکن حریف لگد می زند حتما ۵ سال دیگر می خواهد در زمین چاقو هم بکشد با وجود اینکه اخراج او سختگیرانه بود اما فکر می کنم معلمانه برخورد کرد و این بازیکن اصلاح شده باشد.

کارشناس داوری فوتبال ایران، گفت: بازیکن دوم هم به طور حتم فحاشی کرده که از سوی داور بازی اخراج شده و مطمئن باشید محسن قهرمانی با گوش های تیز و حساسی که دارد در شنیدن صحبت های بازیکنان اشتباه نمی کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه محسن قهرمانی به خاطر اشتباه کمیته داوران در کنار گذاشتن او از لیست داوران بین المللی کمی انگیزه خود را از دست داده و سئوال من از کمیته داوران این است که چرا اگر او داور بدی است در بازی های حساس از او استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: نکته قابل توجه این است که کمیته داوران از داورانی که در لیست بین المللی هستند جرات استفاده در بازی های مهم را ندارد.

خسروی خاطرنشان کرد: از قهرمانی می خواهم کیلو های اضافه ای را که با تلاش زیاد کم کرده برنگرداند زیرا احساس می کنم او کمی از حالت ایده آل خارج شده است.

وی تاکید کرد: محسن قهرمانی فنی ترین داور و از سرمایه های داوری ایران است و باید ۱۰ سال دیگر داوری کند.

وی افزود: قهرمانی هیچ وقت به حق خود در داوری ایران نرسیده و امیدوارم شهرآورد آینده فوتبال کشورمان را نیز او قضاوت کند. قهرمانی باید بداند همه چیز حضور در جام جهانی نیست زیرا هر کسی از ایران در مسابقات مهم شرکت کرد با او دشمن شدند. البته در این بین حسین عسگری در دوران قضاوت خود با پارتی بازی به مسابقات نوجوانان جهان رفت و به غیر از او با سایر داوران از جمله خود من که در مسابقات مهم حاضر شدند کمیته داوران دشمن شد.

خسروی در پایان، خاطرنشان کرد: پنالتی هایی که در دیدار های دیگر برای سپاهان و داماش گرفته شده است اشتباه بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.