خطر تعلیق، فدراسیون‌های ورزش را تهدید نمی‌کند

یک عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال تعلیق فدراسیون‌ها قابل حل است و در یک نشست با وزیر ورزش و جوانان مباحث مطرح و مرتفع خواهد شد.

غلامرضا اسداللهی نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه قبل از المپیک نیز تعدادی از فدراسیو‌ن‌ها تهدید به تعلیق شده بودند، گفت: با بازنگری و بررسی دقیق‌تر می‌توان مانع از تهدید مجدد فدراسیون‌ها به تعلیق شویم زیرا همانطور که شاهد بودیم این مسائل در نتایج رشته‌های دوچرخه سواری و تیراندازی در المپیک تأثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه احتمال تعلیق فدراسیون کشتی قابل حل است، افزود: در فراکسیون ورزش، قبل از المپیک نشستی را با رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش و جوانان برگزار و اکنون نشستی دیگر را با عباسی وزیر ورزش و جوانان در دستور کار داریم تا در روند رو به رشد کشتی خللی وارد نشود.

این عضو فراکسیون ورزش با بیان اینکه ورزش کشور روند مطلوبی را طی می‌کند، گفت: سرمایه گذاری‌ها و برنامه ریزی‌های خوبی در ورزش صورت گرفته که نتایج آن را در المپیک و پاراالمپیک و نیز سایر رویدادهای دیگر شاهد بودیم.

وی درپایان با اشاره به اینکه شاهد فراز و فرودهایی در ورزش بودیم، تصریح کرد: با مدیریت صحیح، نظارت و بررسی و حل مشکلات، می‌توان این روند رو به رشد را حفظ کرد تا در عرصه جهانی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.