خطر فتنه ۸۸ از جنگ ۸ ساله بیشتر بود

۹ م دیماه ،

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطر فتنه ۸۸ را بیش از جنگ تحمیلی هشت ساله برشمرد و گفت: در این فتنه همگی بسیج شده بودند تا از حربه‌های مختلف برای تضعیف انقلاب اسلامی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، صبح امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان بسیجی که در مجتمع غدیر این نهاد برگزار شد، با اشاره به حماسه ۹ دی تصریح کرد: حماسه ۹ دی برای انقلاب اسلامی، یک نقطه عطف بوده و همانند جنگ تحمیلی، نعمت‌های بسیاری برای کشورمان در پی داشته است.

وی افزود: فتنه سال ۸۸ از جنگ ۸ ساله دفاع مقدس نیز خطرناک تر بود، لذا در حماسه تاریخی ۹ دی پایداری، هوشیاری و هوشمندی ملت ایران برای همگان آشکار شد.

سرلشکر جعفری ایجاد فتنه ۸۸ را برای تضعیف انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: در این فتنه همگی بسیج شده بودند تا از حربه‌های مختلف برای تضعیف انقلاب اسلامی استفاده کنند که شعار “نه غزه، نه لبنان” در همین راستا انجام شده بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بعد از فتنه سال ۸۸ اثرگذاری انقلاب اسلامی را در جهان شاهد هستیم چرا که این اثرگذاری، نتیجه استقامت و پایداری ملت ایران بوده است.

سردار سرلشکر جعفری در پایان این مراسم با تجلیل از پیشکسوتان بسیجی گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی، تمام شدنی نیست، بنابراین مهم‌ترین ماموریت سلسله مراتب بسیج، دفاع از انقلاب در عرصه جنگ نرم است.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.