اولویت دادن به ملی‌گرایی نسبت به مسائل اسلامی از نقاط مشترک دو جریان فتنه و انحرافی

۱۹م آذر ،

عباسپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاهیان گفت: در انتخابات مجلس نهم شاهد بودیم وقتی تفکرات این دو جریان به هم نزدیک شد شائبه ائتلافشان نیز قوت گرفت از این رو امکان دارد در انتخابات آتی نیز شاهد تعاملات بیشتر این دو جریان باشیم.

علی عباسپور تهرانی‌فرد در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، اظهار داشت: این دو جریان در بعضی اصول و خط مشی‌ها، وجه مشترکی با یکدیگر دارند که با اصول اصولگرایان در تقابل است. 

دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاهیان در ادامه به برخی از اشتراکات اشاره کرد و گفت: بارها شاهد بودیم که همواره هر دوی این جریان‌ها‌(فتنه و انحرافی) مسائل ملی را به مسائل اسلامی ترجیح داده‌ و ملی‌گرایی را جزء اصول خود قرار دادند. 

وی بر همین اساس تصریح کرد: نقطه مشترک دیگر جریان انحرافی و جریان فتنه اعتقاد آنها در بحث جنبش منطقه‌ای است که بیداری اسلامی را بیداری انسانی می‌دانند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پایان به نتیجه احتمالی تعامل این دو جریان اشاره و خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس نهم هم شاهد بودیم که وقتی تفکرات این دو جریان به هم نزدیک شد شائبه ائتلافشان نیز قوت گرفت که در این راستا امکان دارد در انتخابات آتی نیز شاهد ائتلاف و تعاملات بیشتر این دو جریان باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.