خلعتبری میتواند جایگزین مناسب کریمی در برابر ازبکستان باشد

۲۲ آبان ،

پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن اذعان به تاثیر منفی غیبت کریمی در بازی با ازبکستان، استفاده از خلعتبری را بهترین گزینه جایگزین وی می‌داند.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی با کره همه شده است و باید به ازبکستان فکر کرد زیرا این بازی تعیین کننده و بسیار مهم است و ازبکستان حریف دست و پا بسته ای نیست و نباید به ازبکستان امتیاز بدهیم زیرا اگر قدر ۳ امتیاز خانگی را ندانیم در بازیهای آینده حسرت این پیروزی را خواهیم خورد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال در خصوص غیبت کریمی تصریح کرد: کریمی بازیکن نیست که بتوان به راحتی از کنار نام وی عبور کرد به طور یقین غیبت وی ما را با مشکل مواجه خواهد کرد و در غیاب وی تنها کسی که در پشت سر مهاجمان می‌تواند نقش علی کریمی را برعهده بگیرد خلعتبری است و کادر فنی به خوبی می‌تواند از وی بازی بگیرد زیرا خلعتبری با میانگین دوندگی حدود ۱۲ کیلومتر در طول نود دقیقه در حد استاندارد تلاش می‌کند برخلاف بازیکنان لیگ برتر که حداکثر هشت کیلومتر در زمین می‌دوند.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص بازی با ازبکستان افزود: باید از ابتدا هجومی بازی کنیم و فکر دفاع را از سر بیرون کنیم ولی باید مراتب ضد حمله های ازبکستان باشیم و کی روش باید در خصوص توپ های ارسالی از کناره در دفاع، مدافعان را توجیه نماید زیرا نقطه ضعف تیم ملی در خط دفاعی همین توپ های ارسالی از کناره ها است.

آشتیانی افزود: این بازی از دیدار کره مهم تر است و  ازبکستان با بازی مکانیکی و قدرت بدنی بالا می تواند برای ما مشکل ساز شود ولی حضور تماشاگران وزنه مهمی برای تیم ما خواهد بود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.