خلعتبری آزاد شد، اما به پرسپولیس نمی‌آید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به قانون آ»لاین خبر داد که باشگاه بودجه‌ای برای استخدام این بازیکن ندارد و فراهم کردن پول این انتقال در اولویت‌های باشگاهی با این همه هزینه نیست.

محمد رضا خلعتبری

 

درحالی که از امارات خبر می‌رسد که باشگاه عجمان با آزادسازی محمدرضا خلعتبری، بازیکن ایرانی خود موافقت کرده و قول داده در ازای دریافت یک میلیون دلار رضایتنامه او را صادر کند، به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس دیگر علاقه‌ای به جذب این بازیکن ندارد. شاید تلاش رویانیان برای بازگرداندن خلعتبری به لیگ ایران و پرسپولیس یک تبلیعات رسانه‌ای بود. چون باشگاه مبلغ سه و نیم میلیون تومان پول برای آزاد کردن خلعتبری در بساط خود ندارد. تازه، این جدا از رقمی است که باید به خود بازیکن داده شود.

قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به قانون آ»لاین خبر داد که باشگاه بودجه‌ای برای استخدام این بازیکن ندارد و فراهم کردن پول این انتقال در اولویت‌های باشگاهی با این همه هزینه نیست.

بنا بر این دیگر اراده‌ای برای بازگرداندن خلعتبری و ممانعت از او برای حضور در لیگ اسم جعلی امارات وجود نخواهد داشت و باید خلعت را بازیکن لیگ اسم جعلی خلیج ع.ر.ب.ی بدانیم و حرص بخوریم.

 

قانون آنلاین

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.