خواجه سروی در گفتگو با آریا اعلام کرد: آخرین مهلت ثبت نام مسکن مهر دانشجویی

خبرگزاری آریا-معاون فرهنگی وزیر علوم  آخرین مهلت ثبت نام مسکن مهر دانشجویی را، فردا اعلام کرد.
غلامرضا خواجه سروی، معاون فرهنگی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگارعلمی آموزشی آریا با اشاره به ادامه ثبت‌نام متقاضیان مسکن مهر دانشجویی تا سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نامه به نشانی mehredaneshju.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام تا ۲۶ اردیبهشت تعیین شده و تمدید نمی‌شود افزود: متقاضیان باید حداقل دارای پنج سال سابقه سکونت در شهر محل تقاضا باشند.
وی با بیان اینکه اولویت ثبت‌نام در این سامانه در حال حاضر با دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی است، اظهار کرد: همچنین متقاضی باید دانشجوی یکی از دانشگاه‌های سراسری (دولتی، پیام نور و علمی کاربردی) باشد.

شرایط لازم برای متقاضیان مسکن مهردانشجویی

خواجه‌سروی با بیان اینکه متقاضیان و افراد تحت تکفل وی باید از تاریخ اول فروردین ۱۳۸۴ تا کنون فاقد مسکن و یا زمین مسکونی ملکی باشد، افزود: همچنین متقاضی و افراد تحت تکفل وی از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تا کنون از هیچ امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن مانند زمین، واحد مسکونی یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد.

نخبگان علمی ومعلولان جسمی، حرکتی در اولویت

معاون فرهنگی وزیر علوم با بیان اینکه متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار باشد، تصریح کرد: همچنین نخبگان علمی با معرفی بنیاد نخبگان کشور و معلول جسمی، حرکتی با دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن و با معرفی سازمان بهزیستی کشور می توانند بدون دارا بودن شرط تاهل و شرط سرپرست خانوار در زمره متقاضیان واجد شرایط قرار گیرند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.