خواهران دزد را شناسایی کنید+عکس

کدخبر: ۵۸۲۶۹

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد – ۰۴:۵۸

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

خواهران دزد را شناسایی کنید+عکس

۲ خواهر جوان که در صحن حرم عبدالعظیم حسنی (ع) پول و اموال زنان زائر را می‌دزدیدند، از سوی ماموران پایگاه نهم آگاهی تهران دستگیر شدند.

روزنامه جام‌جم،چند روز پیش زنی برای زیارت به حرم عبدالعظیم حسنی (ع) رفته بود. او در حال ورود به صحن حرم بود که ناگهان در شلوغی جمعیت ۲ زن جوان او را هل داده و بسرعت از صحن خارج شدند. زن زائر وقتی به سختی خود را به کناری کشید، متوجه شد کیفش باز شده و پول‌هایش به سرقت رفته است. او به خادمان حرم گفت به ۲ زن جوان که در صحن او را هل داده‌اند، ظنین است.



دستگیری ۲ خواهر سارق

به این ترتیب موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد. ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران هنگام گشتزنی در محوطه حرم، ۲ زن جوان را که پول‌های زن زائر را دزدیده بودند، مشاهده و هر دو را دستگیر کردند. متهمان در بازجویی مقدماتی خود را خواهر معرفی و عنوان کردند به اشتباه دستگیر شده‌اند.



ردپای متهمان در سرقت‌های سریالی

در حالی که تحقیق از متهمان ادامه داشت، ماموران در بررسی پرونده‌های جیب‌بری و سرقت از زائران حرم عبدالعظیم حسنی (ع) که چندی پیش در مراکز پلیس تشکیل شده بود، متوجه شدند پول و اموال همه مالباخته‌ها، به یک شیوه به سرقت رفته است. به این ترتیب معلوم شد ۲ زن بازداشت شده، سارقان پول و اموال زنان زائر هستند.


تنه زدن، ترفند زنان سارق بود

تحقیق از ۲ زن متهم به سرقت ادامه یافت تا این‌که مشخص شد، این دو خواهر جوان در یکی از محله‌های جنوبی تهران زندگی می‌کنند و روز‌های پایانی هفته به بهانه زیارت به صحن حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری می‌آیند و در شلوغی جمعیت، با تنه زدن به زنان زائر، حواس آنها را پرت می‌کنند و در این فرصت، پول و اموال زنان را از کیفشان می‌دزدند.

بنابراین گزارش، تحقیق از متهمان در حالی ادامه دارد که بازپرس سوری، رئیس شعبه ۵ دادسرای عمومی و انقلاب شهرری دستور قضایی مبنی بر چاپ تصویر متهمان بدون پوشش چهره را در روزنامه صادر کرد تا چنانچه مردم در دام این دو زن گرفتار شده‌اند، با حضور در دادسرای شهرری یا پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران، از آنها شکایت کنند.

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.