خودروهای موردنیاز جانبازان تامین خواهدشد

تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با هدف ساماندهی و توسعه طرح‌های خوداشتغالی ایثارگران در منطقه اروند به امضا رسید.

خودروهای موردنیاز جانبازان تامین خواهدشد

به گزارش ممتاز نیوز، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آئین امضای این تفاهم‌نامه گفت: اکثر شهدا، جانبازان و رزمندگان ما تجربه حضور در جبهه‌های مناطق جنوب کشور را دارند و خون پاک آنان بر این خاک ریخته شده است.

وی افزود: ما در نهادی مشغول به خدمت هستیم که تنها با اشخاص مقدس سر و کار نداریم بلکه دایره کار ما مربوط به اماکن مقدسی چون گلزارهای شهدا و محل شهادت شهدا نیز می‌شود.

معاون رئیس جمهور در خصوص امضای این تفاهم‌نامه گفت: بخشی از نیازهای ایثارگران از طریق مناطق آزاد قابل تأمین است، به‌عنوان مثال خودروهای مورد نیاز جانبازان که بر اساس قانون موظف به تأمین آن هستیم می‌تواند از طریق ظرفیت مناطق آزاد تأمین شود.

قاضی‌زاده هاشمی تأکید کرد: پیش از این تفاهم‌نامه‌ای کلی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به امضا رسیده بود که تفاهم‌نامه فعلی مربوط به بخش مشخص منطقه آزاد اروند خواهد بود.

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به امضای محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حسین گروسی سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند رسید.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.