خودروی جدید فرمول ۱ مرسدس بنز رونمایی شد

مرسدس بنز از خودروی جدید فرمول یک خود با کد W۱۳ و برای فصل ۲۰۲۲ این رقابت ها را، پیش از اولین حضور خود در روز جمعه در پیست سیلورستون «Silverstone» رونمایی کرد.

خودروی جدید فرمول ۱ مرسدس بنز رونمایی شد

به گزارش ممتاز نیوز، مرسدس W۱۳ هشتمین خودروی این فصل از مسابقات فرمول یک است که بر اساس قوانین جدید معرفی می شود و آخرین مدل در میان تیم های حاضر در این رقابت‌ها می باشد که عرضه خواهد شد.

اما مهم ترین تغییر ایجاد شده در خودروهای جدید F۱ مرسدس بنز، تغییر رنگ بدنه آن است که پس از دوسال حضور با رنگ مشکی به جهت حمایت از مسائل ضد نژادپرستانه، حال اما مرسدس از همان پوشش نقره ای کلاسیک خود برای فصل ۲۰۲۲ استفاده کرده است.

علاوه بر استفاده از رنگ نقره ای، مرسدس W۱۳ دارای تزئینات مشکی و سبز فلورسنت اختصاصی مربوط به اسپانسر خود، یعنی پتروناس «Petronas» می باشد.

همچنین برروی پوشش محفظه موتور نیز از الگوهای ستاره ای استفاده شده است.

photo_2022-02-20_01-03-33

اما طبق رسوم هرساله مسابقات فرمول یک، در فصل جدید این رقابت ها نیز شاهد وضع قوانین جدیدی به جهت افزایش هیجان این مسابقات هستیم که مهم ترین آن ایجاد تغییرات ایرودینامیکی قابل توجه در طراحی بدنه خودروها می باشد.

مرسدس بنز نیز به دنبال تکرار موفقیت های ۸ ساله اخیر خود، از این قاعده مستثنی نبوده است.

photo_2022-02-20_01-03-34

توتو وولف «Toto Wolf»مدیر تیم مرسدس می گوید: «تغییری در ذهنیت برنده ما جهت تکرار موفقیت های چندساله گذشته ایجاد نشده است. چرا که هیچ چیزی از سال گذشته سبب تکرار قهرمانی شما در فصل جدید نمی شود. بنابراین باید برای بدست آوردن پیروزی جنگید و ما می خواهیم این کار را همانند سال های گذشته با ذهنیت و طرز تفکری درست انجام دهیم.»

لوئیس همیلتون «Lewis Hamilton» راننده انگلیسی تیم مرسدس که سال گذشته در لحظات پایانی و در دور آخر مغلوب مکس ورشتاپن «Max Verstappen» از تیم ردبول شده بود درباره ی شرایط شخصی و تیمی این فصل می گوید: « در ابتدای فصل جدید هیچ هدفی را تعیین نکرده ام، اما طبیعتا تلاش تک تک افراد این تیم و نیز روحیه جنگندگی آنان، سبب تکرار موفقیت های گذشته خواهد شد.»

همچنین هم تیمی جدید لوئیس همیلتون، یعنی جورج راسل«George Russell» که این فصل از تیم ویلیامز به مرسدس بنز ملحق شده است می گوید: « با چهره های زیادی در طول ۶ یا ۷ سال گذشته آشنا شده ام و زمانی که همکاری خود با تیم جدیدی را آغاز می کنیم مدتی طول خواهد کشید که با شرایط جدید هماهنگ شوید، با این حال همکاری با لوئیس همیلتون، کسی که وقتی جوان تر بودم عملکرد او را دنبال می کردم، حس بسیار جالبی دارد.»

photo_2022-02-20_01-03-34 (2)

او در ادامه می افزاید: « فکر می کنم که این فصل، فصلی هیجان انگیز برای رانندگان و تیم ها خواهد بود.»

مرسدس بنز اولین فرصت تکمیل و توسعه W۱۳ را روز گذشته و در پیست سیلورستون که به ۱۷ دور یا لپ محدود شده بود را داشته است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.