خودروی شاسی بلند لندمارک بهمن موتور تا پایان امسال وارد بازار می شود + قیمت محصولات

مدیر عامل شرکت بهمن موتور، ضمن اشاره به فعالیت این شرکت در گروه خودروهای سواری و وانت، از تحقق ۹۰ درصد از برنامه تولید این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت : با تحقق این رقم تولید ، عقب ماندگی های شرکت در تیرماه و مرداد ماه جبران خواهد شد. حمید رضا داود زاده به محصولات جدید این شرکت در سال جاری اشاره نمود و اظهار داشت : اولین محصول جدید بهمن موتور ، سواری b50 است که از مهر ماه به بازار عرضه خواهد شد موتور این محصول ۱۶۰۰ سی سی ، تحت لیسانس شرکت فولکس واگن آلمان بوده و گیربکس آن محصول آیزن ژاپن و شرکت تویوتا است ضمن اینکه این خودرو تبپ ترونیک و دارای ۴ ایربگ است، همچنین این محصول دارای سانروف ، ترمز ای بی اس، سنسور دنده عقب و کروزکنترل بوده و با قیمتی بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان عرضه خواهد شد.
وی با بیان اینکه این خودرو محصول کارخانه فاو اولین خودروساز چینی است ، میزان عرضه این محصول را در سال جاری بیش از سه تا چهار هزار دستگاه عنوان کرد و گفت : امید است تا پایان امسال بتوانیم بیش از ۴ هزار دستگاه محصول سواریb50 را به بازار عرضه نماییم. وی محصول دیگر بهمن موتور را نیو مزدا ۳ دنده ای با موتور ۱۶۰۰ سی سی اعلام کرد و گفت : این محصول نیز به جهت تفاوت قیمتی که با مدل اتومات این خودرو دارد، از مهرماه با قیمتی در حدود ۴۵ میلیون تومان وارد بازار شده خواهد شد.
وی همچنین محصول جدید دیگر این شرکت را وانت تک کابین کاپرا اعلام کرد و گفت : این محصول هم اکنون در حال تولید بوده و بناست از مرداد ماه فروش آن آغاز و در شهریور ماه تحویل متقاضیان شود.
مدیر عامل بهمن موتور همچنین دو محصول جدید دیگر این شرکت را ، دو وانت در دو مدل تک کابین و مینی ون عنوان کرد و گفت : این دو محصول نیز در سال جاری تولید و عرضه می شوند همچنین سه مدل ایسوزو نیز تا پایان امسال به تولید انبوه می رسند که البته در حال حاضر مذاکرات لازم در این راستا انجام شده که امید می رود تا پایان امسال به تولید برسند.
داود زاده افزود : دیگر محصول جدید این شرکت، خودروی suv لند مارک است که به جهت اینکه جزء خانواده کاپراست هزینه سرمایه گذاری نداشته به همین منظور امیدواریم تا پایان امسال به تولید انبوه برسد.
وی قیمت این خودرو را حدود ۱۰ درصد بالاتر از کاپرا دو کابین عنوان کرد و اظهار داشت : پیش بینی می شود این محصول از بازار خوبی برخوردار باشد.
وی با اشاره به تنوع خوب محصولات بهمن موتور در سال جاری ،از عرضه وانت جدیدی در آینده نزدیک خبر داد و گفت : امیدواریم با عرضه این محصول به صد در صد خودکفایی دست یابیم.
وی محصول دیگر این شرکت را در سال جاری وانت هزار سی سی چانگهه اعلام کرد و گفت : بر اساس برنامه ریزی این محصول از مهرماه وارد بازار می شود.
وی همچنین محصول دیگری بهمن موتور را ایسوزو دیزل تک کابین و دو کابین دو دیفرانسیل عنوان کرد و افزود : این محصولات با ساخت داخل بالای ۵۰ درصد تا پایان امسال وارد بازار خواهند شد.
وی برنامه سال آینده شرکت بهمن موتور را عرضه محصول جدید b70 اعلام کرد و گفت : این محصول خودروی وانتی با خودکفایی بالای ۹۴ درصد ساخت داخل است که در سال آینده عرضه می شود.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : یکشنبه ۱۸ تیرماه
ساعت ارسال: ۱۱:۳۸


مجله ماشین

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمد:

    من که از این ماشین خوشم اومده و برای خرید اقدام میکنم اما اگه ثبت نام کنم کی به من تحویل میدن؟

  2. داوود اربابى:

    سلام همه بیشتر مردمان دنبال شاسى بلند بنده الان دو تا شاسى بلند مى حواهم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.