خودکشی زن جوان با سلاح شکاری

زن ۳۲ ساله ای در مشهد با شلیک گلوله از اسلحه شکاری خودکشی کرد و جان سپرد

زن ۳۲ ساله ای در مشهد با شلیک گلوله از اسلحه شکاری خودکشی کرد و جان سپرد.به گزارش خراسان، دختری حدود ۸ سال قبل با جوانی ازدواج کرد اما پس از چند سال زندگی مشترک، به دلیل برخی اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شد. او که مهریه اش را نیز از همسرش گرفته بود به تهران رفت و پول مهریه اش را در یک شرکت سرمایه گذاری کرد.این گزارش حاکی است: این زن که اکنون ۳۲ ساله بود چند ماه قبل نزد خانواده اش بازگشت و عنوان کرد شرکتی که در آن سرمایه گذاری کرده بود ورشکست شده است.این شکست ها در زندگی موجب شد تا زن جوان دچار ناراحتی های روحی و روانی شود و به همین دلیل نیز تاب نصیحت ها و گفتار دلسوزانه برخی از اعضای خانواده اش را نیز نیاورد تا این که عصر جمعه گذشته و در حالی که اعضای خانواده اش بیرون از منزل بودند او با برادر کوچک ترش به درددل پرداخت گرچه برادر کوچک تر او را دلداری داد و گفت که ناراحت نباشد بالاخره همه افراد در زندگی با مشکلاتی مواجه می شوند اما ناگهان زن جوان به طبقه پایین منزل رفت و سلاح شکاری برادر بزرگ ترش را برداشت و به طبقه بالا بازگشت او داخل اتاق خواب رفت و در اتاق را نیز از داخل قفل کرد. برادر کوچک تر که با این حرکت خواهرش مضطرب شده بود از او خواست تا در اتاق را باز کند اما ناگهان صدای چند گلوله او را در جای خود میخکوب کرد. این جوان که فکر می  کرد خواهرش خودکشی کرده است با فریاد به در می کوبید و هراسان از خواهرش می خواست جواب بدهد وقتی او صدای خواهرش را شنید و متوجه شد که زنده است نفس راحتی کشید و سعی کرد با او صحبت کند در همین اثنا بود که صدای شلیک خفیف دیگری نیز به گوش رسید و سخنان زن جوان قطع شد. برادر کوچک تر که دیگر تحمل خود را از دست داده بود با نگرانی و اضطراب گوشی تلفن را برداشت و از پلیس درخواست کمک کرد. دقایقی بعد خودرو گشت کلانتری سجاد مشهد آژیرکشان در مقابل منزلی واقع در بولوار جلال آل احمد متوقف شد. مامور انتظامی وقتی ماجرا را شنید با اجازه برادر کوچک تر و برای نجات جان زن جوان قفل در اتاق را شکست اما آن ها با پیکر بی جان او که روی تخت افتاده و آثار گلوله ای نیز سمت چپ بدنش بود مواجه شدند. در عین حال ماموران اورژانس هم که برای نجات زن جوان آمده بودند مرگ او را تایید کردند و بدین ترتیب ماجرای خودکشی با سلاح شکاری به قاضی شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اعلام شد. با حضور مقام قضایی در محل حادثه مشخص شد که زن جوان ابتدا چند گلوله به کمد و اطراف اتاق شلیک و پس از آن اقدام به خودکشی کرده است. آثار خودزنی  های قدیمی روی ساعد دست متوفی و پیدا شدن قرص های اعصاب و روان حاکی از آن بود که زن جوان دچار افسردگی و ناراحتی های روحی و روانی بوده است. به دستور قاضی شاکر، پوکه ها و اسلحه شکاری و همچنین دست نوشته ای از متوفی که در محل خودکشی کشف شده بود برای انجام بررسی ها و تحقیقات قضایی تحویل کارشناسان شد.با انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی، تحقیقات قضایی درباره چگونگی ماجرای خودکشی ادامه یافت.

 

 

————————————

 

 

 

 

 

————————————

 

دانشجویی که فیلم مستهجن می فروخت، دستگیر شد


 

دانشجویی که فیلم های غیراخلاقی و نرم افزارهای فیلترشکن را از طریق اینترنت، می فروخت دستگیر شد. به گزارش خراسان ماموران پلیس فتا به دنبال گشت در فضای مجازی به سایتی برخورد کردند که در آن فروش فیلم های مستهجن و همچنین نرم افزارهای فیلترشکن تبلیغ شده بود. ماموران با مشاهده این سایت موضوع را به سرهنگ زارع پور رئیس پلیس فتا استان یزد اطلاع دادند و وی نیز دستور شناسایی و دستگیری مالک سایت را صادر کرد.این گزارش حاکی است سرانجام کارآگاهان با استفاده از شگردهای اطلاعاتی و فنی، دایرکننده سایت را که جوانی دانشجو وساکن یزد بود دستگیر کردند، متهم دستگیر شده ابتدا منکر ارتکاب جرم از سوی خود شد اما وقتی با دلایل و مدارک کافی رو به رو شد لب به اعتراف گشود. متهم مربوطه پس از تکمیل پرونده اش تحویل مقامات قضایی شد. خبر دیگر این که جوانی که با انتشار تصاویر یک دختر قصد فریب و سوء استفاده از وی را داشت توسط ماموران پلیس فتا دستگیر شد، به گزارش خراسان چند روز پیش دختر جوانی به پلیس فتا استان گلستان مراجعه و با تسلیم شکایتی عنوان کرد، پسر جوانی با وی تماس گرفته و گفته است اگر به خواسته های نامشروع او پاسخ مثبت ندهم تصاویر و فیلم هایی از من در اختیار دارد که آنها را در اینترنت منتشر خواهد کرد، این دختر اضافه کرد: من به این تهدیدهای او وقعی ننهادم تا این که پس از مدتی جوان مذکور بخشی از تهدیدهای خود را عملی و چند قطعه از عکس های خصوصی ام را در وبلاگش منتشر کرد.به دنبال این موضوع سرگرد جبلی رئیس پلیس فتا گلستان دستور تحقیق در رابطه با این موضوع و شناسایی پسر جوان را صادر کرد. ماموران نیز در بررسی های فنی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد جوان یاد شده در استان مرکزی زندگی می کند، بنابراین با هماهنگی مقام قضایی محل سکونت متهم را شناسایی و او را دستگیر کردند.

 

 

—————————————

 

 

سوءاستفاده اینترنتی!

دختر جوان خیلی خودخواه و لجوج بود و حرکات و رفتار مشکوکی داشت. من که حوصله دردسر نداشتم او را از محل کارم اخراج کردم و با درج آگهی در روزنامه، تقاضای استخدام یک کارمند آشنا به امور رایانه ای کردم اما پس از گذشت ۴ روز متوجه شدم که حساب های شرکت و اطلاعات حیاتی محل کارم از طریق اینترنت مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.مدیر شرکت … در پلیس فتای خراسان رضوی افزود: بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دادم و کارآگاهان پلیس فتا با انجام تحقیقات علمی دریافتند دختر جوانی که از محل کارم اخراج شده با در اختیار داشتن رمزهای ورود به حساب ها و اطلاعات حیاتی شرکت از طریق اینترنت توانسته است اعداد و ارقام را تغییر دهد و به این شکل سوءاستفاده کند. من از این دختر جوان شکایت کرده ام .رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی درباره این ماجرا با اعلام شکایت مدیر شرکت دختر جوان به عنوان متهم شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده به سوءاستفاده اینترنتی از حساب های بانکی و اطلاعات حیاتی شرکت مذکور اعتراف کرد.سرهنگ «سیدمحسن عرفانی» افزود: مدیران شرکت ها و کارفرمایان، پیمانکاران و صاحبان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و اداری باید در زمان به کارگیری کارکنان مورد نیاز، حساسیت های لازم را در مراحل استخدامی در نظر داشته باشند و در صورت تغییر کاربرانی که در امور رایانه ای و اینترنتی در محل کار آن ها فعالیت دارند رمزهای ورودی سیستم ها و حساب های شرکت را به منظور افزایش ضریب ایمنی اطلاعات تغییر دهند. وی در پایان گفت ستاد خبری پلیس فتای خراسان رضوی با شماره تلفن ۲۱۸۲۶۳۵ به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات جرایم سایبری و سایت ها و وبلاگ های متخلف است .

سایت خبری تحلیلی همصدا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.