خوردبین: فقط دایی به درد پرسپولیس می‌خورد/ هر کسی در کمیته فنی است خودش را مطرح می‌کند

۱۹اردیبهشت،

65-61.jpg

محمود خوردبین با انتقاد از نحوه انتخاب سرمربی پرسپولیس و با رد گزینه های مورد نظر کمیته فنی، علی دایی را بهترین گزینه برای سرمربی گری سرخ پوشان دانست.

سرپرست سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) دربارهٔ گزینه های موردنظر کمیته فنی پرسپولیس برای سرمربی گری تیم فوتبالش توضیح داد: تنها گزینه به درد بخور برای پرسپولیس علی دایی است.

وی در پاسخ به این پرسش که علی دایی چطور می تواند با توجه به تمدید قراردادش با راه اهن به پرسپولیس بازگردد، افزود: دایی می تواند قراردادش را با راه آهن فسخ کند. هر چند معتقدم حضور او در پرسپولیس با وجود کادر مدیریتی فعلی بعید است.

خوردبین افزود: در هر صورت معتقدم سرمربی آینده تیم حتما باید پرسپولیسی باشد. شنیده ام که در روزهای اخیر از مجید جلالی به عنوان گزینه اصلی یاد کرده اند. جلالی مربی خوبی است و شکی در این نیست اما چه ربطی به پرسپولیس دارد؟! در خود پرسپولیس مربیان خوبی می باشند که می توانند موفق باشند و ما نباید سراغ اشخاصی غیر از این مربیان برویم.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین عنوان کرد: موافق نحوه انتخاب سرمربی نیستم. هر کسی در کمیته فنی حضور دارد خودش را به عنوان گزینه مطرح کرده و خودش هم تصمیم گیری می کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.