خوردن دست این مرد توسط کروکودیل+ عکس

یک راهنمای توریست ها در فلوریدا که دستش را کروکودیل خورد اکنون به اتهام غذا دادن غیر مجاز به کروکودیل ها تحت تعقیب قرار گرفته است…

کروکودیل

ممتازنیوز: یک راهنمای توریست ها در فلوریدا که دستش را کروکودیل خورد اکنون به اتهام غذا دادن غیر مجاز به کروکودیل ها تحت تعقیب قرار گرفته است.

“والاس ویدرهولت” راهنمای توریست ها در ایورگلادسیتی ایالت فلوریدا ماه گذشته هنگام غذا دادن به یک کروکودیل برای جلب توجه توریست های همراهش یک لحظه غفلت کرد و کروکودیل دستش را خورد.
پس از این حادثه ماموران پارک کروکودیل را تعقیب و به قتل رساندند. دست بریده والاس ۶۳ ساله داخل شکم کروکودیل پیدا شد اما دیگر قابل پیوند به بازویش نبود.

روز جمعه گذشته والاس ویدرهولت بازداشت و با وثیقه ای ۱۰۰۰ دلاری آزاد شد تا ۲۲ اوت در برابر دادگاه حاضر شود. دادگاه باید تشخیص دهد آیا والاس به طور غیرقانونی به کروکودیلی که دستش را خورد غذا می داده یا خیر.
در روز ۱۲ ژوئن گذشته والاس یک خانواده شش نفری را برای گردش در مرداب های ایورگلادسیتی برده و هنگامی که قصد داشت برای جلب یک کروکودیل یک ماهی را به بدنه قایقش متصل کند، ناگهان کروکودیل از آب بیرون پریده و دستش را خورد.

منبع:جام جم

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , حادثه توسط کروکودیل, حوادث, کروکودیل


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.